Gå til innhold

Normale symptomer etter angrepille?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sovet mye og elendige de siste nettene etter angrepillen. Og jeg svetter noe sinnsykt. Sitter her med papir i hendene.. Har også hatt milde menssmerter, uten mens.

Normalt?

Anonymous poster hash: 397f9...a2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les pakningsvedlegget. www.felleskatalogen.no

Anonymous poster hash: 1cee3...576
Skrevet

Les pakningsvedlegget. www.felleskatalogen.no Anonymous poster hash: 1cee3...576

Sto ingenting om svetting og dårlig søvn. Lurte på om noen andre hadde slike erfaringer.

Ts

Skrevet

Jeg fikk sterke reaksjoner på angepillen, så tro meg; I never did that mistake again. Det ble kondom, og hvis ikke; null sex!

Jeg lå å gråt en hel natt alene i smerte... hadde så vondt et sted i mageregionen. Og småblødde i en hel måned (man får gjerne symtomer på mensen og graviditet når man har tatt angrepille). Jeg følte meg også kvalm og gravid, så jeg tok TRE graviditetstester... var livredd for å ha et foster inni meg, og at det var derfor smerten var der, og at noe skulle skje når jeg gikk på do :(

Nei æsj, jeg gjør aldri det der igjen. Leste om mennesker som ikke følte at hormonene var normale igjen før 3-6måneder. Jeg var heldig, det gikk heldigvis over etter en måned :)

Anonymous poster hash: 80d4d...87d
Skrevet

Jeg fikk sterke reaksjoner på angepillen, så tro meg; I never did that mistake again. Det ble kondom, og hvis ikke; null sex! Jeg lå å gråt en hel natt alene i smerte... hadde så vondt et sted i mageregionen. Og småblødde i en hel måned (man får gjerne symtomer på mensen og graviditet når man har tatt angrepille). Jeg følte meg også kvalm og gravid, så jeg tok TRE graviditetstester... var livredd for å ha et foster inni meg, og at det var derfor smerten var der, og at noe skulle skje når jeg gikk på do :( Nei æsj, jeg gjør aldri det der igjen. Leste om mennesker som ikke følte at hormonene var normale igjen før 3-6måneder. Jeg var heldig, det gikk heldigvis over etter en måned :)Anonymous poster hash: 80d4d...87d

Huff :-( håper jeg er heldig og jeg ikke plages over en måned jeg heller..

Skrevet

Huff :-( håper jeg er heldig og jeg ikke plages over en måned jeg heller..

Går nok bra skal du se :)

Anonymous poster hash: 80d4d...87d

Skrevet

Fikk kjeft av lege for bruk av angrepillen. han sa det er sterke tabletter. Hadde så mye blødning at til slutt måtte jeg ha tabletter for og stoppe blødningene. Lærte leksa den gangen. For noen klusser det til syklusen andre sier de merker ingenting problemer.

Kan være at syklusen din er litt klussa og "forvirra" hormoner, det går seg nok til.

Anonymous poster hash: baa98...d6b
Skrevet

Fikk kjeft av lege for bruk av angrepillen. han sa det er sterke tabletter. Hadde så mye blødning at til slutt måtte jeg ha tabletter for og stoppe blødningene. Lærte leksa den gangen. For noen klusser det til syklusen andre sier de merker ingenting problemer. Kan være at syklusen din er litt klussa og "forvirra" hormoner, det går seg nok til. Anonymous poster hash: baa98...d6b

Oi :-s håper det går seg til... Håper jeg slipper unna med milde symptomer..

Skrevet

symptomer?

Det heter bivirkninger.

Anonymous poster hash: 48f6c...d27
Skrevet

Aldri kjent noe til bivirkninger av angrepilla jeg..

Skrevet

Seriøst? Jeg har tatt en angrepille i hele mitt liv. Kjente absolutt ingen bivirkninger av den, ingenting var annerledes enn normalt. Skjønner at jeg må ha vært heldig?

Skrevet

Seriøst? Jeg har tatt en angrepille i hele mitt liv. Kjente absolutt ingen bivirkninger av den, ingenting var annerledes enn normalt. Skjønner at jeg må ha vært heldig?

Kan skrive under denne!

Anonymous poster hash: 6ae5d...f7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...