Gå til innhold

Katt som spiser absolutt alt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en katt som spiser absolutt alt. Og da mener jeg ALT. Han er rett og slett altfor glad i mat. Kan ikke la noe stå framme for da tar han det med en gang. Om det så er tørre brødskiver, frukt, havregryn, grønnsaker you name it. Han er spesielt glad i erter og frukt, da særlig sitrusfrukt. Han går i matsøpla og forsyner seg, og dette begynner å bli et problem. Jeg tømmer den ofte, men så fort jeg kaster noe er han der. Her om dagen ferska jeg han oppi kaffefilteret, og like etterpå hadde han klart å røske med seg en tørr brødskive inn på badet og sto der og hev innpå. For ikke så lenge siden klarte jeg også å søle en pose med frosne grønnsaker utover gulvet, og da var han der med en gang og slurpa i seg frosne erter og gulrøtter. Han får kattefor fra dyrlegen som han er veldig glad i, og han får nok av det. Så det er ikke det at han sulter og er på jakt etter mat. Han blir bare aldri mett virker det som. Det kan jo umulig være bra for magen hans! Hva skal jeg gjøre med han? :vetikke:



Anonymous poster hash: 6f663...356
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

passer på at du ikke har mat fremme. sånn er kattene her også. de ser ut til å elske det de ikke får til vanlig. får den våtfor? det pleier å temme suget etter å spise noe her litt.



Anonymous poster hash: 5b3ee...fb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...