Apalonia Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Hei, er det noen som kan anbefale et bra band i østlandsområdet? Begynner å bli litt stressa... :-?
jea Skrevet 11. mai 2004 #2 Skrevet 11. mai 2004 www.skysslag.no sven spiller i ett band,veldig flinke.. Ellers kan jeg gi deg nr til en bekjent som spiller på keyboard..+han synger..(han skal spille for oss i bryllupet) Har en dj hvis du er intressert i det også..
Apalonia Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2004 Ja, send meg gjerne en pm med tlf nr. hans. Skal han spille under middagen også? Spiller han all slags musikk?
jea Skrevet 11. mai 2004 #4 Skrevet 11. mai 2004 Ja han spiller allsalgs musikk..Han spiller taffel musikk under middagen,,Sender deg pm jeg ..
Lullu Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 Har sendt deg en PM. Her er også info: http://www.doubletrouble.no/main.html
helenaa Skrevet 12. mai 2004 #6 Skrevet 12. mai 2004 Det kommer jo litt an på hva du vil ha og hvor mye du vil betale for det... Hvis det er et band du vil ha, og ikke bare en person eller en duo, kan du skrive en PM til meg.
Christinamor Skrevet 13. mai 2004 #7 Skrevet 13. mai 2004 LULLU: så moro, vi hadde DoubleToruble i vårt bryllup - de spilte under festen og var bare SÅ flinke! Vi brukte dem etter å ha hørte dem i min forlovers bryllup, og det var godt å vite hva vi fikk for penga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå