Gå til innhold

Hvordan få kontakt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er ei jente på 17 år som plutselig, for første gang på lenge, har blitt skikkelig forelska. Ååh, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, rett og slett.

Han er et år eldre, og vi går på samme skole. Han er veldig smart, og jeg vet han liker smarte jenter. Jeg tør påstå jeg er en av dem. Uansett. Vi har ikke såå mange felles interesser. Samtaleemner er derfor ikke så lette å komme på. Vi er venner på facebook (han la meg til da jeg følte det var noe mellom oss), og han har både likt å kommentert bildet mitt (det pleier han ikke gjøre med andre, har sjekket, hehe.) Dessuten har han snakket litt om meg til min eldre bror. Vi har vært litt sammen i et friminutt, men det begynner å bli litt for lenge siden. Nå trenger jeg deres hjelp. Har dere noen supertriks for å få mer kontakt, noe jeg kan gjøre for å starte en intern greie, om dere skjønner..? Det virker ikke som at han tør å gjøre noe med det enda, og jeg føler ballen ligger litt i mine hender. Ååh, jeg vil virkelig ikke la dette gå fra meg.

Tusen takk på forhånd!! <3

Anonymous poster hash: ccbca...46b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supertriks ? :vetikke:

Anonymous poster hash: 7551d...7ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...