Gå til innhold

Dårlig sirkulasjon?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har stadig vekk iskalde føtter, og noen ganger hender og nesetipp også.

Når disse områdene er kalde er de veldig kalde, og folk som har kjent på det sier at de aldri har vært borti så kalde føtter, hender og nesetipp før.

Jeg fryser som regel ikke, og er heller kjent for å gå i kortermde topper, selv om vinteren (innendørs, vel å merke). Men, akkurat når disse områdene er på sitt kaldeste kjenner jeg at jeg fryser på disse områdene, selv om jeg har på meg vanter eller ullsokker.

Anonymous poster hash: 86f5e...f8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem. Verken trening, sunnhet, masse klær eller varme i rommet hjelper. Kan nok ha noe med genene? Tror kanskje jeg skal ta en tur til legen snart, for å se om jeg kan få gjort noe, ettersom at vinteren er min værste fiende.

Skrevet

Samma her. Jeg føler det hjelper å holde meg i bevegelse da. Om jeg ikke gidder det, tar jeg på meg kompresjonsstrømper og nyter en kopp te. Jeg vet ikke om de gjør meg så mye varmere, men jeg får i hvertfall opp blodsirkulasjonen i beina :-)

Skrevet

Samme her også, og har sjekket sirkulasjon hos legen og den var faktisk helt fin!

Så spørs om det er genetisk ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...