AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #21 Skrevet 3. desember 2013 Nåja... er det hun som får kjærlighet, - eller er det pengene hennes som får denne kjærligheten? En kombinasjon. Legger ikke skjul på at jeg elsker penger Anonymous poster hash: 0fc9a...bec
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #23 Skrevet 4. desember 2013 Merkelig tankesett. Skyr langt unna slike menn.... Anonymous poster hash: bfcad...78a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #25 Skrevet 4. desember 2013 Fordi hun får kjærlighet. Anonymous poster hash: 0fc9a...bec Og du tror ikke en rik dame finner kjærlighet andre steder? Prøv heller å oppnå egen suksess istedenfor å bli en leach på en eller annen rik dame.Anonymous poster hash: a1c81...937 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #26 Skrevet 4. desember 2013 Har selv gjort det bra og dessverre opplevd menn med samme "preferanser" som TS. Golddiggere, kalles de. Heldigvis lærer man fort hvem som tenner på pengene og hvem som tenner på personen. Det er selvsagt smigrende når kjekke, unge, veltrente menn og gode elskere viser interesse, men da er det mer realt å kalle en gigolo en gigolo. For øvrig finner man ikke rike damer med mindre man er rik selv. Hvis TS er så opptatt av luksus, bør han jo heller satse på rike og eldre damer. I hine hårde dage fantes de på Halvorsens Conditori. Anonymous poster hash: 25b11...7ec 3
Gjest Singelgut37 Skrevet 4. desember 2013 #27 Skrevet 4. desember 2013 Bedre du er rik selv da slipper du tenke på det Jeg tjener penge selv og da slipper jeg tenke på at få !!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #28 Skrevet 4. desember 2013 Har selv gjort det bra og dessverre opplevd menn med samme "preferanser" som TS. Golddiggere, kalles de. Heldigvis lærer man fort hvem som tenner på pengene og hvem som tenner på personen. Det er selvsagt smigrende når kjekke, unge, veltrente menn og gode elskere viser interesse, men da er det mer realt å kalle en gigolo en gigolo. For øvrig finner man ikke rike damer med mindre man er rik selv. Hvis TS er så opptatt av luksus, bør han jo heller satse på rike og eldre damer. I hine hårde dage fantes de på Halvorsens Conditori. Anonymous poster hash: 25b11...7ec Hvordan vet du dette? Det er jo mange rike menn som finner fattige damer. Anonymous poster hash: 0fc9a...bec
heiduderborte Skrevet 4. desember 2013 #29 Skrevet 4. desember 2013 Du ser tydligvis etter penger, og ikke selve dama. Jævlig åpenbart. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #30 Skrevet 4. desember 2013 Du ser tydligvis etter penger, og ikke selve dama. Jævlig åpenbart. Jeg ser etter penger, og egenskapene som en rik kvinne har. Anonymous poster hash: 0fc9a...bec
Gjest Lille-pus Skrevet 4. desember 2013 #31 Skrevet 4. desember 2013 Jeg ser etter penger, og egenskapene som en rik kvinne har. Anonymous poster hash: 0fc9a...bec Og hvilke egenskaper er det du tenker på?
heiduderborte Skrevet 4. desember 2013 #32 Skrevet 4. desember 2013 Jeg ser etter penger, og egenskapene som en rik kvinne har. Anonymous poster hash: 0fc9a...bec Hva er det en rik kvinne har som ikke en normal kvinne har? Om du tenker på klokheten... Man ser jo hvordan enkelte kvinner blir rike, og det kommer ikke av klokhet.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #33 Skrevet 4. desember 2013 Og hvilke egenskaper er det du tenker på? F.eks. evnen til å forstå at den mest effektive måten å tjene penger på ikke er å motta fast lønn fra en arbeidsgiver. Mennesker som vet bedre har generelt et helt annet tankesett. Jeg vil anta at langt over 99% er overbevist om at den eneste måten å tjene mer penger på er å jobbe mer for sin arbeidgiver, bytte jobb eller "å stige i gradene", gjerne som offentlig ansatt. Anonymous poster hash: 0fc9a...bec
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #34 Skrevet 4. desember 2013 Hva er det en rik kvinne har som ikke en normal kvinne har? Om du tenker på klokheten... Man ser jo hvordan enkelte kvinner blir rike, og det kommer ikke av klokhet. Jeg tenker ikke på kvinner som har blitt "rike" ved å snylte på rike menn. Anonymous poster hash: 0fc9a...bec
heiduderborte Skrevet 4. desember 2013 #35 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tenker ikke på kvinner som har blitt "rike" ved å snylte på rike menn. Anonymous poster hash: 0fc9a...bec Da ønsker jeg deg lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #36 Skrevet 4. desember 2013 Hvordan vet du dette? Det er jo mange rike menn som finner fattige damer. Anonymous poster hash: 0fc9a...bec Det er stor forskjell mellom rike menn og rike kvinner. Anonymous poster hash: 25b11...7ec 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. desember 2013 #38 Skrevet 4. desember 2013 Lille troll, kvinner blir ikke provosert av tråden din
Gjest Lille-pus Skrevet 4. desember 2013 #39 Skrevet 4. desember 2013 F.eks. evnen til å forstå at den mest effektive måten å tjene penger på ikke er å motta fast lønn fra en arbeidsgiver. Mennesker som vet bedre har generelt et helt annet tankesett. Jeg vil anta at langt over 99% er overbevist om at den eneste måten å tjene mer penger på er å jobbe mer for sin arbeidgiver, bytte jobb eller "å stige i gradene", gjerne som offentlig ansatt. Anonymous poster hash: 0fc9a...bec Det du søker er mao. kvinner med gründer egenskaper. Merk da også at du svært ofte får med en høyere risikovillighet enn hos de av deg anslåtte 99%
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #40 Skrevet 4. desember 2013 Det du søker er mao. kvinner med gründer egenskaper. Merk da også at du svært ofte får med en høyere risikovillighet enn hos de av deg anslåtte 99% Er du rik? Jeg ser etter en sugar mommy. Interessert? Anonymous poster hash: 27a3d...e12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå