Gå til innhold

AU AU AU AU!!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå strekker det helt nede i lysken/"dotten" HELE tiden! Jeg er 17 uker på vei og det har vært litt sånn til og fra smerter de tot siste ukene spesielt, men nå er det hele tiden! Mest på den ene siden.

Er dette vanlig? Er veldig ubehagelig og smertefult. Jeg var litt vell aktiv i går kanskje og er redd at det er noe galt siden jeg nå kjenner det hele tiden. Supert om noen vet. Er enda en stund til jeg skal til legen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaah! Vet akkurat hva du snakker om! Det er utrooolig ubehagelig. Jeg har fått beskjed om at det ikke er farlig ihvertfall, men nevn det når du kommer til legen neste gang. Blir det altfor vondt får du heller bare bestille time hos legen tideligere.

Jeg har bekkenløsning da, men tror ikke nødvendigvis smertene har noe med det å gjøre.

God bedring ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjenner meg så godt igjen! Det er visst "opphenget" til livmoren som gjør seg klar til fødselen.

Jg har nå inne i uke 19 og det har blitt en god del bedre. Det er visst i en periode nå disse smertene skal være der.

Du får bare smøre deg med litt tålmodighet! :wink:

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt normalt. Det er ligamentene dine (livmorbåndene) som strekker seg og gjør seg klare til å holde på den store livmora di og til fødsel. Vondt og ubehagelig, men helt vanlig og ufarlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...