Gå til innhold

Tenner på høye, tynne jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ganske lav mann (165), men veltrent (70 kg og ganske stor), og tenner ekstremt på tynne høye jenter som er høyere enn meg. Ønsker å ha sex med dem, og elsker å stå med stiv pikk ved siden av en slik høy kjerring, bare for å merke at pikken min vokser seg stor. De lange, tynne beina, ved siden av mine små.



Anonymous poster hash: e814e...67e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De høye, tynne jentene setter sikkert uendelig stor pris på å ha en kortvokst mann med ståtiss ved siden av seg! :fnise:



Anonymous poster hash: f200b...6e5
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De høye, tynne jentene setter sikkert uendelig stor pris på å ha en kortvokst mann med ståtiss ved siden av seg! :fnise:

Anonymous poster hash: f200b...6e5

Tenner enormt på det. De høye jentene, mens jeg står ved siden av og er sikkelig kåt, og har lyst til å gjøre hva jeg vil med henne! De, lange beina, rumpa, som når opp til min navle. Blir utrolig kåt!

Anonymous poster hash: e814e...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På treningssentere søker jeg alltid inn mot de høye jentene som trener i tights, mens jeg med min veltrente kropp står og sammenligner meg med henne ved siden av, gjennom speilet f.eks. Blir utrolig tent. Høye jenter har ofte en bedre rumpe. Når de bøyer seg ned, pleier jeg å gå bak, for å se hvor mye jeg må stå på tå for å knulle henne bak.



Anonymous poster hash: e814e...67e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På treningssentere søker jeg alltid inn mot de høye jentene som trener i tights, mens jeg med min veltrente kropp står og sammenligner meg med henne ved siden av, gjennom speilet f.eks. Blir utrolig tent. Høye jenter har ofte en bedre rumpe. Når de bøyer seg ned, pleier jeg å gå bak, for å se hvor mye jeg må stå på tå for å knulle henne bak.

Anonymous poster hash: e814e...67e

Er du singel?

Anonymous poster hash: 302c3...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du singel?

Anonymous poster hash: 302c3...756

Jepp.

Anonymous poster hash: e814e...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Anonymous poster hash: e814e...67e

Tror du at du hadde klart å holde deg trofast mot dama di (sett at hun er høy og tynn), og ikke vært så interessert i å pule andre høye og tynne damer? Ikke frekt ment at all, bare nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 302c3...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at du hadde klart å holde deg trofast mot dama di (sett at hun er høy og tynn), og ikke vært så interessert i å pule andre høye og tynne damer? Ikke frekt ment at all, bare nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 302c3...756

Jepp, går en grense her!

Anonymous poster hash: e814e...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Da håper jeg du finner en slik dame som kan verdsette ditt engasjement :danse: Det er dessverre en del høye jenter som nekter å date lavere menn. Selv er jeg nesten 180 og dater en på 167, det er herlig! Og for all del, ikke vær creep på treningssenter, det er det ingen som liker.



Anonymous poster hash: 302c3...756
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ganske lav mann (165), men veltrent (70 kg og ganske stor), og tenner ekstremt på tynne høye jenter som er høyere enn meg. Ønsker å ha sex med dem, og elsker å stå med stiv pikk ved siden av en slik høy kjerring, bare for å merke at pikken min vokser seg stor. De lange, tynne beina, ved siden av mine små.

Anonymous poster hash: e814e...67e

Det der kommer aldri til å skje. Beklager. :trøst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kommer aldri til å skje. Beklager. :trøst:

Hahahaha. Betyr ikke noe!

Anonymous poster hash: e814e...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der kommer aldri til å skje. Beklager. :trøst:

Jo, hvis han blir kjent eller rik.

Anonymous poster hash: 9a5d8...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig høye, blonde jenter er bra. Høye, tynne jenter.



Anonymous poster hash: e814e...67e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Digger å sitte ved siden av en høy jente på bussen, å se de lange tynne lårene, sammenligne de med mine tjukke. Aaaah, merker pikken vokser. Deilig å sitte på en buss mens pikken vokser, f.eks. hvis hun tar beina i kryss.



Anonymous poster hash: e814e...67e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...