AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 hei, Jeg har et veldig teit sporsmaal. Jeg har hatt en veldig torr sjede de siste 2 ukene. Dette har gjort at den klor, noe som er veldig ubehagelig. Problemet er egentlig at i lopet av dagen gaar det veldig bra, men naar samboer er i naerheten eller vi koser begynner sjeden aa klo og bli torrere. Det er ogsaa veldig ubehagelig aa ha samleie ettersom jeg ikke blir vaat nok. Er det noen som har opplevd det samme? Og JA jeg mener dette helt seriost! Hva kan det vaere? Anonymous poster hash: dd61a...b43
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Du er ikke tiltrukket av samboeren din, kroppen din forteller at den vil bort fra han. Anonymous poster hash: d7622...995 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Kanskje sopp? Eller bakteriell vaginose..Anonymous poster hash: 08f39...002 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Det er mer sannsynlig at du blir mer bevisst på/bekymret for det når han er i nærheten. Dra til legen og få hjelp. Eller prøv evnt reseptfri behandling for aktuelle problemer som f.eks. sopp. Ikke ha sex når det gjør vondt. Anonymous poster hash: 13dec...ac8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå