Gå til innhold

Graviditet symptomer i 2 mnd.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg sittet med graviditets symptomer i hele 2 mnd og jeg vet ikke om det er graviditet eller ikke. Alt tyder på at det er noe der, men samtidig så vet jeg jo selv at det bare er absurd!

Jeg har mensen, men den har vært merkelig! Før kunne jeg blø ustoppelig i 5-7 dager. Nå blør jeg 2-3 dager og bare spotter resten av dagene. Og er mye rosa utflod, det har jeg aldri hatt før heller, det har bare plutselig stoppet helt opp og bare hatt brun utflod dagen etterpå. Men nå har jeg bare rosa på papiret i flere dager etter mensen da jeg går på do. Jeg kan nevne symptomene:

• Kvalme/oppkast
  • Vondt i hode
  • Svimmel
  • Svetter om nettene
  • Vondt i magen (innimellom)
  • Spotter mye etter mensen. (som jeg skrev over her)
  • vondt i korsryggen/ryggen
  • Lysken har vært litt vond.
  • Sliten, kan sove hele dagen.
  • Lite matlyst (uvanlig for meg.. Spist bare 2 brødskiver siden klokka 7 i går kveld.)
  • Ømme og vonde pupper

Dette er vel det jeg går igjennom hver dag. Det er vel kvalmen som er verst, den sitter der fra morgenen til kvelden. Kaster opp om morgenen (ikke alltid). Men jeg har tatt flere tester som er negativ. Og siden disse symptomene begynner å bli veldig overveldende så har jeg ikke så mye å gjøre enn å gå hitt. Får ikke penger før til uka, så får ikke kommet meg til lege.

Men jeg syntes disse symptomene er så rare. Jeg snakket med ei venninne som hadde hørt om tilfeller der fosteret sitter langt bak?! Vet ikke om ho mente utenfor livmoren, men ho sa det var langt bak. Å da begynner man å lure. For ho hadde fått hørt 2 historier om det. Men den må da vise positiv uansett om det er noe der inne? Mensen er ikke helt sånn graviditet-symptom akkurat. Men har hørt det er mange som har mensen når de er gravide. Kanskje litt annerledes enn vanlig, men min har forandret seg de siste 2 gangene jeg har fått mensen.

Dette er bare så utrolig plagsomt å gå sånn uten å vite at man er gravid! Hvis jeg visste at jeg var det, hadde det vel vært helt greit. Men i gå å ikke vite er ikke morsomt.

Anonymous poster hash: 8b15d...26e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har fått negative tester så er du sannsynligvis ikke gravid. En eventuell graviditet utenfor livmoren hadde gitt positivt utslag på en graviditetstest.

Symptomene du nevner er graviditetssymptomer, men det er også ubehag som vi kvinner kan oppleve fra tid til annen uten at det er noen spesiell grunn for det. Når du i tillegg tror du er gravid vil slike "symptomer" bare bli sterkere fordi du bevisst eller ubevisst leter etter dem.

Anonymous poster hash: 76e9a...158
Skrevet

Hvis du har fått negative tester så er du sannsynligvis ikke gravid. En eventuell graviditet utenfor livmoren hadde gitt positivt utslag på en graviditetstest.

Symptomene du nevner er graviditetssymptomer, men det er også ubehag som vi kvinner kan oppleve fra tid til annen uten at det er noen spesiell grunn for det. Når du i tillegg tror du er gravid vil slike "symptomer" bare bli sterkere fordi du bevisst eller ubevisst leter etter dem.

Anonymous poster hash: 76e9a...158

Jo, men dette her har vart i 2 mnd, burde det ikke gi seg nå? Vil egentlig bare at de skal forsvinne, nå tok jeg et bad og det gjorde ting bare dobbelt så verre.. Skikkelig kvalm og hode sprenger...

Anonymous poster hash: 8b15d...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...