Gjest Badebuksa Skrevet 3. desember 2013 #21 Skrevet 3. desember 2013 Den er litt sterkere på grun av chilli, smaker helt anderledes enn de andre synes jeg. Har du smakt Chili explotion? Tror den óg er fra Santa Maria. Den er wow chaka boom boom
Gjest Badebuksa Skrevet 3. desember 2013 #22 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Hindu grillkrydder!!!!! Ellers hadde jeg det beste krydderet noen sinne. Weber, roasted garlic and herbes. Var godt til ALT!! Kjøpte det i usa.....men nå produseres det ikke lenger Teit.. Du før lage en facebookgruppe som gjør at de lager det igjen! Hvorfor liker du Hindu best? Endret 3. desember 2013 av Badebuksa
super-ida Skrevet 3. desember 2013 #23 Skrevet 3. desember 2013 Teit.. Du før lage en facebookgruppe som gjør at de lager det igjen! Hvorfor liker du Hindu best? Hvorfor? Tja nei, det bare smaker best..... har ingen annen forklaring egentlig! Jeg er innmar krydderfrelst, og har sikkert 80-90 slag på hylla :D
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #24 Skrevet 3. desember 2013 Grillkrydder, gastromat og sitronpepper har det til felles at de er MSG-dampveivalser som ødelegger all mat. Anonymous poster hash: 0535c...459 5
Gjest Badebuksa Skrevet 3. desember 2013 #25 Skrevet 3. desember 2013 Grillkrydder, gastromat og sitronpepper har det til felles at de er MSG-dampveivalser som ødelegger all mat.Anonymous poster hash: 0535c...459 Hver sin smak.
Gjest Badebuksa Skrevet 3. desember 2013 #26 Skrevet 3. desember 2013 Hvorfor? Tja nei, det bare smaker best..... har ingen annen forklaring egentlig! Jeg er innmar krydderfrelst, og har sikkert 80-90 slag på hylla :D Oi! Da å du ha stor hylle. Med mindre du har sånne papirposer eller et ordentlig system? Jeg har kanskje 20 forskjellige slag i skapet. Ikke noe spennende, kun det vanlige.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #27 Skrevet 3. desember 2013 Om det gjelder krydderblanding vil jeg si karri eller sitronpepper. Ellers blander jeg mest selv. Grillkrydder gir med 80-tallsvibber:) æsj, karri er bare godt på fiskeboller ! begynner ikke å strør på karri på kyllingen eller kjøttdeigen min altså Anonymous poster hash: 502de...c11
super-ida Skrevet 3. desember 2013 #28 Skrevet 3. desember 2013 Oi! Da å du ha stor hylle. Med mindre du har sånne papirposer eller et ordentlig system? Jeg har kanskje 20 forskjellige slag i skapet. Ikke noe spennende, kun det vanlige. En blanding avv alle overnevnte tenker jeg! kjøper alltid krydderier når jeg er ute og reiser og da blir det jo litt da.....
Gjest Badebuksa Skrevet 3. desember 2013 #29 Skrevet 3. desember 2013 Ja. Det er kult da. Eksperimentere og sånn Hver gang jeg eksperimenterer blir det det verste noen noen gang har smakt er jo enig da.. Så safer.
super-ida Skrevet 3. desember 2013 #30 Skrevet 3. desember 2013 Ja. Det er kult da. Eksperimentere og sånn Hver gang jeg eksperimenterer blir det det verste noen noen gang har smakt er jo enig da.. Så safer. Huffda....da gjelder det å øve litt mer på hva du bør eksprimentere med.....eller kanskje kjøre safe med oppskrift som du bare justerer litt på
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #32 Skrevet 3. desember 2013 Grillkrydder burde vært ulovlig. Anonymous poster hash: dbef5...8a0 2
heiduderborte Skrevet 4. desember 2013 #33 Skrevet 4. desember 2013 Karri er høyt på listen hos meg, ettersom at det ikke inneholder salt, men grillkrydder er det som funker til alt!
Gjest Snoken- Skrevet 4. desember 2013 #34 Skrevet 4. desember 2013 Grillkrydder er et must når det kommer til ostesmørbrød og hamburger. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. desember 2013 #35 Skrevet 4. desember 2013 Har du smakt Chili explotion? Tror den óg er fra Santa Maria. Den er wow chaka boom boom Nei, det tør jeg ikke Liker kun chili i veldig små doser
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #36 Skrevet 4. desember 2013 Nei, det tør jeg ikke Liker kun chili i veldig små doser Den er ikke hot i det hele tatt. Bare å prøve. Anonymous poster hash: 0de7f...2fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå