Gå til innhold

Grillkrydder

Fremhevede innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Den er litt sterkere på grun av chilli, smaker helt anderledes enn de andre synes jeg.

Har du smakt Chili explotion? Tror den óg er fra Santa Maria. Den er wow chaka boom boom :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet (endret)

Hindu grillkrydder!!!!!

Ellers hadde jeg det beste krydderet noen sinne. Weber, roasted garlic and herbes. Var godt til ALT!! Kjøpte det i usa.....men nå produseres det ikke lenger :(

Teit.. Du før lage en facebookgruppe som gjør at de lager det igjen! Hvorfor liker du Hindu best? Endret av Badebuksa
Skrevet

Teit.. Du før lage en facebookgruppe som gjør at de lager det igjen! Hvorfor liker du Hindu best?

Hvorfor? Tja nei, det bare smaker best..... :) har ingen annen forklaring egentlig!

Jeg er innmar krydderfrelst, og har sikkert 80-90 slag på hylla :D

Skrevet

Grillkrydder, gastromat og sitronpepper har det til felles at de er MSG-dampveivalser som ødelegger all mat.

Anonymous poster hash: 0535c...459
  • Liker 5
Gjest Badebuksa
Skrevet

Grillkrydder, gastromat og sitronpepper har det til felles at de er MSG-dampveivalser som ødelegger all mat.

Anonymous poster hash: 0535c...459

Hver sin smak.
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvorfor? Tja nei, det bare smaker best..... :) har ingen annen forklaring egentlig!

Jeg er innmar krydderfrelst, og har sikkert 80-90 slag på hylla :D

Oi! Da å du ha stor hylle. Med mindre du har sånne papirposer eller et ordentlig system?

Jeg har kanskje 20 forskjellige slag i skapet. Ikke noe spennende, kun det vanlige.

Skrevet

Om det gjelder krydderblanding vil jeg si karri eller sitronpepper. Ellers blander jeg mest selv. Grillkrydder gir med 80-tallsvibber:)

æsj, karri er bare godt på fiskeboller !

begynner ikke å strør på karri på kyllingen eller kjøttdeigen min altså :P

Anonymous poster hash: 502de...c11

Skrevet

Oi! Da å du ha stor hylle. Med mindre du har sånne papirposer eller et ordentlig system?

Jeg har kanskje 20 forskjellige slag i skapet. Ikke noe spennende, kun det vanlige.

En blanding avv alle overnevnte tenker jeg! :) kjøper alltid krydderier når jeg er ute og reiser :) og da blir det jo litt da.....
Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja. Det er kult da. Eksperimentere og sånn :)

Hver gang jeg eksperimenterer blir det det verste noen noen gang har smakt ;) er jo enig da.. Så safer.

Skrevet

Ja. Det er kult da. Eksperimentere og sånn :)

Hver gang jeg eksperimenterer blir det det verste noen noen gang har smakt ;) er jo enig da.. Så safer.

Huffda....da gjelder det å øve litt mer på hva du bør eksprimentere med.....eller kanskje kjøre safe med oppskrift som du bare justerer litt på

Skrevet

Grillkrydder burde vært ulovlig.

Anonymous poster hash: dbef5...8a0

• Liker 2
Skrevet

Karri er høyt på listen hos meg, ettersom at det ikke inneholder salt, men grillkrydder er det som funker til alt!

Gjest Snoken-
Skrevet

Grillkrydder er et must når det kommer til ostesmørbrød og hamburger.

• Liker 1
Skrevet

Har du smakt Chili explotion? Tror den óg er fra Santa Maria. Den er wow chaka boom boom :)

Nei, det tør jeg ikke :sjokkert: Liker kun chili i veldig små doser :fnise:

Skrevet

Nei, det tør jeg ikke :sjokkert: Liker kun chili i veldig små doser :fnise:

Den er ikke hot i det hele tatt. Bare å prøve.

Anonymous poster hash: 0de7f...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...