Gå til innhold

Maskin som suger støv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er allerfisk mot støv, så jeg lurer på om det finnes en slags maskin som jeg kan sette i rommet og det suger til seg støv? Isåfall hvor kan jeg kjøpe dette?

Anonymous poster hash: c4907...b08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om det er noe maskin til det. Men jeg kjenner noen som har det og de vasker støv daglig og sånn. For å minst mulig reagere på det. Men det kan du jo sikkert høre om forskjellige steder der de selger støvsugere.

Anonymous poster hash: 58ad1...38d
Skrevet

Jeg er nesten forundra over at ikke noen moroklumper har svart "støvsuger" ennå. Problemet med en støvsuger er at de minste støvpartiklene bare går gjennom posen, og blir virvla opp. For å ta disse må du enten ha en svinedyr spesialstøvsuger, eller anskaffe en luftrenser som står hele tida og filtrerer bort de minste partiklene:
http://www.elkjop.no/catalog/hjem-og-husholdning/no_klimaprodukter/klima

Hvis dette blir i overkant med penger er det nest beste at du kjøper deg en Jif Swiffer-mop. I tillegg skal støv tørkes med mikrofiberklut, ikke vanlig klut. Fjern alle tepper i tillegg, så har du kommet langt. Det beste er selvsagt dette i kombinasjon med en luftrenser.

Skrevet

En luftrenser skal hjelpe.

En sentralstøvsuger slipper ikke ut støv, og i tillegg så kan den stå i garasjen/boden/kjelleren/loftet ol.

Anonymous poster hash: 960e1...334
Skrevet

Jeg er nesten forundra over at ikke noen moroklumper har svart "støvsuger" ennå. Problemet med en støvsuger er at de minste støvpartiklene bare går gjennom posen, og blir virvla opp. For å ta disse må du enten ha en svinedyr spesialstøvsuger, eller anskaffe en luftrenser som står hele tida og filtrerer bort de minste partiklene:

http://www.elkjop.no/catalog/hjem-og-husholdning/no_klimaprodukter/klima

Hvis dette blir i overkant med penger er det nest beste at du kjøper deg en Jif Swiffer-mop. I tillegg skal støv tørkes med mikrofiberklut, ikke vanlig klut. Fjern alle tepper i tillegg, så har du kommet langt. Det beste er selvsagt dette i kombinasjon med en luftrenser.

Skulle svare det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...