AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg skal booke hotellrom her i Norge og etter det jeg forstår så må jeg betale det allerede nå, stemmer dette? Kan ikke huske at det har vært slik tidligere (det er noen år siden jeg sist booket hotellrom). Anonymous poster hash: 44c38...aba
Kjetil E Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Forslag til nettsteder? På booking.com kan du ved de fleste hoteller bestille uten å betale nå. I de tilfeller du kan velge om du vil betale nå eller ved andkomst er det som regel billigere å betale nå. Du må uansett oppgi kreditkortnummer. Men velger du betale ved andkomst trekkes ingen ting nå.
missyme Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Nesten alltid billigst å booke direkte på hotellets sin egen side.. Dyrere på partnersider.. på choice.no så betaler du i alle fall ikke på forhånd og er 100kr billigere enn på booking.com.. 1
Lea2 Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Ofte får du en bedre pris når du betaler på forhånd, men har valget om å betale på etterskudd eller ved ankomst. Dette gjelder i alle fall ellers i Europa, er ikke sikker på Norge. Uansett registrerer du kredittkort når du bestiller og om du ikke avbestiller i tide eller ikke dukker opp kan hotellet trekke disse pengene.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 www.hotels.com Man kan velge om man vil betale med en gang eller ved ankomst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå