AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hei! Er tredje dagen min med dette nå, men nå har det "toppet seg", er vondere idag enn igår. Det kjennes ut som jeg har i kul inni tunga, det vises ingenting utenpå, jeg bare kjenner det. Jeg har piercing i tunga (hatt i snart 10 år), men er ikke i nærheten av det, er foran på en måte, mer mot spissen i midten. Kan dette være farlig? Veldig ømt, ekkelt å snakke, spise og drikke.. Anonymous poster hash: b1c71...51f
charactouy Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Har nettopp hatt en slik selv. Aner ikke hva det var, men den var borte etter en knapp uke.
petterm Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Hei! Er tredje dagen min med dette nå, men nå har det "toppet seg", er vondere idag enn igår. Det kjennes ut som jeg har i kul inni tunga, det vises ingenting utenpå, jeg bare kjenner det.Jeg har piercing i tunga (hatt i snart 10 år), men er ikke i nærheten av det, er foran på en måte, mer mot spissen i midten. Kan dette være farlig? Veldig ømt, ekkelt å snakke, spise og drikke.. Anonymous poster hash: b1c71...51f Jeg ville tenkt at det går over av seg sjøl etter noen dager, men hvis det IKKE går over ville jeg tatt en tur til legen. Sannsynligvis er det bare uskyldig, men det KAN være ondartet..
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Jeg ville tenkt at det går over av seg sjøl etter noen dager, men hvis det IKKE går over ville jeg tatt en tur til legen. Sannsynligvis er det bare uskyldig, men det KAN være ondartet.. Takk for svar Er enda vondt, men gir det noen dager til før jeg evt drar til legen.Anonymous poster hash: b1c71...51f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå