AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Jeg går på cerazette minipille, og slik som jeg har forstått det er alle pillene på brettet helt like. Jeg tar pillen før jeg legger meg og i går gikk det litt fort, oppdaget etterpå at jeg hadde begynt i feil ende av uken og tatt pillen for søndag i stedet for mandag. Dersom alle pillene er like, vil dagmerkingen kun være til hjelp for meg for å vite om jeg har tatt dagens pille eller ikke. Så det jeg lurer på er om jeg har forstått riktig? At jeg bare kan fortsette denne uken i feil retning altså "lørdag på tirsdag, fredag på onsdag osv." Eller om jeg burde gjort noe annet? Anonymous poster hash: 0ba63...f24
Gjest ELuna Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Du har forstått det riktig ja, alle pillene er like så rekkefølgen har ikke noe å si
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Pillene er helt like, og dagmerkingen er der bare for at du skal kunne vite om du har tatt pillen eller ikke Så du er trygg!Anonymous poster hash: b6c1c...07f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Takk Fint å høre noen andre si det Anonymous poster hash: 0ba63...f24
Poserose Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Så lenge de ser like ut er de like Hadde en p-pille hvor pillene hadde ulikt innhold i en av ukene, da hadde de en egen farge
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Det var logisk, poserose Tenkte ikke på det jeg, men det må jo være slik at ulike piller ser ulike ut! Anonymous poster hash: 0ba63...f24
Gjest Allergikeren Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Det jeg syns var lettest, var å vente til søndagen igjen, og da ta den pillen jeg skulle tatt mandagen i forveien. Ellers hadde jeg bare surret det hele til enda mer Men hvordan du gjør det, er opp til deg. Alle pillene er like, så det viktigste er at du tar en pille hver dag. ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå