Gå til innhold

Sex


gjj

Anbefalte innlegg

Nå er jeg en voksen dame, men har vært uten kjæreste i mange år, da jeg har hatt nok med meg og mitt.

Nå har jeg fått en kjempesnill kjæreste, og vi har det veldig godt sammen de få gangene vi har tid til det.

Når vi skal ha sex så klarer ikke denne kjæresten min å holde på ereksjonen så veldig lenge. Jeg føler jo at det er meg det er noe galt med, får tusen tanker i hodet.

Vi har vært sammen i 6 mnd, og han har aldri fått orgasme, men det har ikke passet seg at vi har hatt tid alene så ofte heller da.

Syntes dette er merkelig jeg...hva synes dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var sammen med en som hadde samme problemet for noen år siden, skulle mye til for å få den opp, og etter all den jobbinga måtte det mye til for å holde den opp .. veldig plagsomt!

Er vel potensproblemer, jeg nevnte det aldri, er vel ikke enkelt tema å ta opp dette :fnise:

Var lite sex i forholdet vårt da, og tilslutt orket jeg dessverre ikke mer.

Mest sannsynlig er det ikke deg altså! Han er vel bare sånn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo kanskje tro det er et potensen det er noe gal med, men tankene begynner å svirre når det blir slik.

Tok det opp en gang, men da fikk jeg til svar at det var prestasjonsangst, men når vi har vært sammen i 6 mnd. så må vel dette gi seg.

Han er ikke av den sjenerte typen heller.

Får vel bare se hvordan dette utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...