AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Har alltid lurt på hvorfor menn og damer som regel har forskjellige fetisjer. Og hvorfor menn av og til kan ha helt sære fetisjer som ingen damer har, mens jeg ikke har hørt om damer som har fetisjer som ikke menn har. F.eks. - Noen damer liker som regel fetisj med "maktspill", noe menn også kan like. - Noen menn kan bli kåt av en sko, noe jeg tror bare menn kan. Anonymous poster hash: a7590...3a6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 At du aldri har hørt om det betyr ikke at det ikke eksisterer. Anonymous poster hash: b7162...ae3 1
flinkeceline Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Mannen min tenner på en typ mere dominerende rolle, mens jeg gjør det motsatte.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Mannen min tenner på en typ mere dominerende rolle, mens jeg gjør det motsatte. Dominans og underkastelse med andre ord Vel det er ganske vanlig blant både menn og damer. Men hva med andre typer preferanser? Anonymous poster hash: a7590...3a6
flinkeceline Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Vel, nå vet jeg ikke om dette er en gjenganger blant menn, men tenner enormt på hår på brystet. (har bare hatt to typer før den jeg har nå.) Dessuten mener jeg at leketøy ikke utelukkende er for kvinner. Føler meg egentlig ganske komfortabel med å leke med typen min på den måten og vi har mange varianter av pisker, håndjern med pels, lakk og lær. Vi får egentlig ganske mye ut av lekene våre.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 hahaha, enig her! Etter å ha hatt på meg stuepike-kjole og støvletter, pumps, div undertøy så spør alltid typen " hva ønsker du at jeg gjør? " Jeg har ikke peiling...tenner ikke på sånne ting. Skulle ønske jeg gjorde det for da hadde han visst hvor slitsomt det til tider er å skulle ta 5 min for å ta på seg full utkledning. Jeg synes det er sexy med uniform osv, men ikke noe fetisj, tenner ikke på det. Det med sko synes tydligvis menn at er hot. Eksen kjøpte også en kjole en gang, tenner på miniskjørt. Anonymous poster hash: c0332...910
Erazor Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Jeg tror nok at alle fetisjer har tilhengere av begge kjønn, selv om du ikke har hørt om det. Ellers er det jo enkelte fetisjer som naturlig nok kun kan utøves PÅ et av kjønnene (for eksempel CBT), men disse kan utøves AV begge kjønn.
Mike Waters Skrevet 3. desember 2013 #8 Skrevet 3. desember 2013 CBT Hårete brystkassefetisj vil jeg tro at i stor grad ligger mest for kvinner, men man vet jo aldri....
Erazor Skrevet 3. desember 2013 #9 Skrevet 3. desember 2013 CBT Hårete brystkassefetisj vil jeg tro at i stor grad ligger mest for kvinner, men man vet jo aldri.... Cock and Ball Torture (om du lurte).
Mike Waters Skrevet 3. desember 2013 #10 Skrevet 3. desember 2013 Cock and Ball Torture (om du lurte). Joa, lurte vel litt siden jeg spurte. Nå vil jeg helst bare glemme
Erazor Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Hehe. Når det gjelder hårete brystkassefetisj så er det ikke bare kvinner som liker sånt. Vil tro det er ganske sentralt for bears/cubs. http://en.wikipedia.org/wiki/Bear_(gay_culture)
Mike Waters Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 (endret) Hehe. Når det gjelder hårete brystkassefetisj så er det ikke bare kvinner som liker sånt. Vil tro det er ganske sentralt for bears/cubs. http://en.wikipedia.org/wiki/Bear_(gay_culture) Så sant, så sant Endret 3. desember 2013 av Mike Waters
Cathrine88 Skrevet 3. desember 2013 #13 Skrevet 3. desember 2013 Det finnes da massevis av kvinner med klesfetisjer. Noen menn kan bli kåt av en sko, noe jeg tror bare menn kan. Anonymous poster hash: a7590...3a6 Jeg vet om flere kvinner som blir kåte av å kjøpe sko. 1
male_maid Skrevet 12. mai 2016 #14 Skrevet 12. mai 2016 Den 2.12.2013 at 13.38, Cathrine88 skrev: Det finnes da massevis av kvinner med klesfetisjer. Jeg vet om flere kvinner som blir kåte av å kjøpe sko. Men hvordan finner vi dem?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #15 Skrevet 13. mai 2016 Tenkte faktisk på dette med sko og fot fetisj her forleden. Tror du har rett, jeg har heller aldri hørt om damer som har denne fetisjen. Anonymkode: dcccd...181
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå