AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #1 Skrevet 3. desember 2013 Hei. Jeg vet at man skal gå til lege med sånne til og bla bla bla men jeg prøver her først og hører om det er noen flere av dere som har opplevd det samme. Jeg går på Yasmin. To uker etter mensen merker eg at eg har vond luktende utflod, vondt i nederste del i magen og idag fikk jeg småblødninger. Om nettene så våkner jeg av at jeg svetter ut nede, men det er egentlig ikke varmt i det hele tatt. Jeg er helt våt på lårene og rumpa. Det er skikkelig ubehagelig. Jeg tenker jo det verste med engang, kreft. Men det er jo kanskje litt lite sannsynlig. Noen flere som har vært bort i dette? Jeg blir litt skremt. Anonymous poster hash: 5bebe...db6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Kan være sopp. Hvis det lukter VELDIG vondt, kan det være infeksjon? Anbefaler legesjekk. Anonymous poster hash: f5872...40e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #3 Skrevet 3. desember 2013 Har bestilt time hos legen. Gruer meg. Har lest at det kan skyldes alvorlige tilstander men hos unge kvinner nesten alltid hormoner. Men jeg er likevel redd for hva det kan være. Det er akkurat som om det er sår inni og!! Anonymous poster hash: 5bebe...db6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #4 Skrevet 3. desember 2013 Hvordan vet du at det er svette og ikke utflod? Bakteriell vaginose gir veldig rennende utflod og lukter vondt. Anonymous poster hash: e3d39...971
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Jeg hadde ikke noe rennende utflod. Dessuten så vet jeg at det er svette for jeg svettet i hele nedre delen av kroppen. Fra magen og helt ned til tærne. Det var merkelig synes jeg Anonymous poster hash: 5bebe...db6
Renate Morell Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Min første tanke var bakteriell vaginose, vet ikke sikkert. Men håper du finner ut av det da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå