AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 En venn skal til dubai, men har ikke forsikring! Er helfo-reiseforsikring kun gjeldene for Europa? Hvis det er det, hvor er det lett å få tak i forsikring nå snart? Anonymous poster hash: 98b32...058
Neket Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Man får reiseforsikring på minuttet pr tlf. Helårs reiseforsikring kan være veldig kjekt å ha, man er forsikret i det man går ut døren. Å basere seg på helsetrygdkort er idiotisk. Og Dubai er ikke eu. Sykdom er det jeg ville vært minst redd for der, uansett. Betaler han turen med kredittkort er det ofte reiseforsikring inkludert. 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Han kan ringe et forsikringsselskap og få forsikring for den perioden han skal reise, det trenger ikke være helårsreiseforsikring. Å reise uten er beyond idiotisk. Anonymous poster hash: 50979...d11 1
Ruby_Tuesday Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Jeg hadde aldri reist til utlandet uten reiseforsikring. Det er ikke vanskelig eller dyrt å skaffe seg reiseforsikring, så det anbefales på det sterkeste.
Vill Skrevet 3. desember 2013 #5 Skrevet 3. desember 2013 Svigermor oppfordra meg til å få reiseforsikring. Fekk det på dagen, og godt var det. Den som fekk halsbetennelse og måtte få legen på hotellrommet var meg! Så tusen takk til svigermor som sa at det MÅTTE eg ha
Lea2 Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 HELFO-kortet gjelder kun i Europa og begrenser behanding etc til det en lokal person ville fått. Det dekker sjelden hjemtransport og litt mer alvorlige saker. Om du ikke betaler med Mastercard eller et annet kort som inkluderer en eller annen form for reiseforsikring (sjekk evt hva denne forsikringen omfatter), så bør du ha en reiseforsikring. Særlig når du skal utenfor EU. Jeg hadde muligens kunne dratt til de fleste land i Europa uten forsikring, men så fort det er utenfor Europa er jeg mer skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #7 Skrevet 3. desember 2013 Travelguard tilbyr god og billig forsikring worldwide. Du betaler med kort på nettet, og får bekreftelse og forsikringskort mailet på sekunder. De har også 60 dager, imotsetning til de fleste helårs reiseforsikringer som støtter kun 45 d reiser. Anonymous poster hash: 09366...103
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå