Gå til innhold

Kløe etter han kommer inni meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt fast partner siden mai, og vi har egentlig alltid brukt kondom i min frykt for å bli gravid, selv om jeg går på p-piller. I det siste har vi gått over til kun p-piller, men når han kommer inni meg merker jeg en kløe dagene etterpå. Fant også nettopp ut at han ikke hadde testet seg for klamydia.

Kan det vær en soppinfeksjon fordi underlivet mitt ikke tåler andre bakterier som forstyrrer bakteriekulturen? Fikk soppinfeksjon etter bruk av antibiotika veldig raskt, så tror ikke det skal så mye til.

Eller kan jeg ha fått klamydia? Jeg har testet meg i dag, men lurte egentlig på om det var noen andre som opplever kløe etter han kommer inni.

Hilsen ei som håper hun ikke har klamydia og blir steril :sjokkert:



Anonymous poster hash: ed079...51c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tisser du rett etterpå?

Anonymous poster hash: d8c9f...3c7

Alltid! Får urinveisinnfeksjon hvis ikke...

Anonymous poster hash: ed079...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som deg, oppdater gjerne om du finner ut av det! Kjipt å ha det sånn, lurer veldig selv hva det er.. :S



Anonymous poster hash: a45af...7d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør legen din! Jeg vet ikke hva det kan være men lurer på om du kanskje opplever en slags allergisk reaksjon på spermen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg og tenkt på... Ganske kjipt i såfall om jeg skal måtte bruke kondom resten av livet:O pleier vanligvis å komme seg etter en liten stund men ettersom jeg fant ut typen ikke hadde sjekket seg for klamydia allikevel har jeg fått en stor frykt for at det kan være klamydia (jeg er hypokonder) så vil jeg i hvertfall utelukke det først, så får jeg gå til legen om det fortsetter å plage meg.. Men godt jeg ikke er alene! Er jo alle slags bakterier der nede så skal vel ikke så mye til før det kommer i ubalanse.



Anonymous poster hash: ed079...51c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Awzm me

Du får vel snart svar på prøven din.

Men om du skulle hatt klamydia så kan du trøste deg med at det egentlig er helt ufarlig, og du blir ikke steril med det første, så du rekker nok å kurere det.

Har ikke hatt det selv, men leste en gang at en skrev at han heller ville hatt klamydia(om igjen) enn omgangssyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville testa meg for alle kjønnssykdommer og infeksjoner man kan få der nede for å få dem utelukket hos legen, for jeg vet at man kan i svært sjeldne tilfeller være allergisk til en bestemt manns sæd. Veldig sjeldent som sagt, men mulig, og det kan gi kløe og hevelser.



Anonymous poster hash: 31a8c...292
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at dette kan være en soppinfeksjon. Det klør jo som regel og er irriterende, men heldigvis ganske ufarlig.

Klamydia klør ikke, men man kan få mer utflod enn vanlig som har en ubehagelig lukt. Man skal ha hatt klamydia over en ganske lang periode uten å ha behandlet det, før man kan bli steril.

Noen ganger når man har ubeskyttet sex, kan ph-balansen i vagina bli feil (i mangel på et bedre ord), men en av symptomene på dette er også ubehagelig lukt av utfloden.

Så alltid ta en test hos lege så slipper du å bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...