adiva Skrevet 10. mai 2004 #1 Del Skrevet 10. mai 2004 Skriver en anna gang istedenfor. orker ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2004 #2 Del Skrevet 10. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 11. mai 2004 #3 Del Skrevet 11. mai 2004 og gratulerer med dagboken! :D :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 11. mai 2004 jøss... hehe, aldri opplevd at dagboka sier velkommen til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 11. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 11. mai 2004 tja, kan vel bruke den da.. Vel, I screwed it again... with a guy... Gir opp gutter jeg nå. Det funker ikke, vil tydeligvis aldri gjøre det heller. Neh, men nå skal jeg nyte livet, og tilværelsen, og slutte å tenke på han fjompen. Kommer jo ingen vei likevel. Nå er det sommer og sol (bortsett fra akkurat nå såklart), så rock on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 14. mai 2004 Okej, i didn't screw it... Hm.. arti.. Nå er jeg så sliten av å jobbe at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Må begynne en time før på jobben idag oxo, orker nesten ikke.. Men men, snart er det en fridag, heldigvis, får ta meg sammen til det! Urk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2004 #7 Del Skrevet 16. mai 2004 Korleis står det til? Nyt du helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 18. mai 2004 Nøyt helga så det holdt etter jeg :D SLappet av masse, kjærsten har vært her, bare tatt livet med ro og kost meg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2004 #9 Del Skrevet 18. mai 2004 Bra! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 27. mai 2004 Fy fan!! Lønninger og feripenger er noe jævla dritt!!!! Der gikk min 2. ferie i år i dass!! Blir så jævla pist at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg en gang......!!!!!!!! Hvor i all verden blir det av de pengene jeg har tjent opp den mnd her da? Imorgen blir det skulk av jobb, og shopping ass.. Dette gidder jeg fan ikke, nå trenger jeg en oppløfter, og det blir nye sko og sminke... lille kvinnefenomenet... blah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #11 Del Skrevet 27. mai 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 31. mai 2004 Idag fikk jeg vite at en gammel kompis av meg døde i natt, bilkrasj. Det er dritt, gutten var 21 bare. Så må jeg dra på middag med bestefar idag. Koselig, lenge siden jeg har vært der nå. Og ikveld skal jeg tilbake til kjærsten min, gleder jeg meg veldig til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juni 2004 #13 Del Skrevet 1. juni 2004 Uff da.. :-( Sånt no føles så feil og urettferdig. Forresten, glemte i si hei jeg, så: Shallabais! :-) Fikk bare lyst til å stikke innom deg en tur jeg. Hadde du det koselig hos kjæresten i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja, det føles veldig feil og urettferdig syns jeg... Men slik er livet i bland. Blir det vel begravelse neste uke, hater sånt.... Åjada, har det alltid koselig med kjærsten! :D Snart på jobb, så bærer det inn til han igjen Mye reising på meg om dagen, men men, blir jo verdt det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #15 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kommer det en natt hilsen til deg. Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 7. juni 2004 koselig! Hatt en kjempekul helg, bra vær, gode venner og hele pakka :D Håper du oxo har hatt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 14. juni 2004 Da har vi prøvd å shoppe. Fan å stygg moten er for tiden, det er jo helt forjævli.... Endte opp med en genser og et sengesett. Prøver igjen i oslo imorgen, herregud så mye det er jeg skal gjøre imorgen! Må stå opp tidlig jeg, fysj... Men men, det blir nok en bra dag endå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 18. juni 2004 Det ble bra shopping i Oslo :D Nå var det helg, og jeg har masse fri. Og da kommer såklart regnet oxo... fan heller... Men men, litt oppfriskende med regn oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 19. juni 2004 Nå er jeg full.. Og om ca kvarter er typen min her. det skal bli kos :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 9. juli 2004 Oj. Jeg er gravid! Fan heller... Jeje, er ikke så farlig, blir abort iløpet av kort tid.. Er ganske sikker i min avgjørelse, at jeg skal ta abort, men jeg føler meg så forvirra, ustødig! Sikkert bare hormoner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå