Gå til innhold

Her var det ja...


adiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tja, kan vel bruke den da..

Vel, I screwed it again... with a guy... Gir opp gutter jeg nå. Det funker ikke, vil tydeligvis aldri gjøre det heller.

Neh, men nå skal jeg nyte livet, og tilværelsen, og slutte å tenke på han fjompen. Kommer jo ingen vei likevel.

Nå er det sommer og sol (bortsett fra akkurat nå såklart), så rock on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej, i didn't screw it... Hm.. arti..

Nå er jeg så sliten av å jobbe at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Må begynne en time før på jobben idag oxo, orker nesten ikke.. Men men, snart er det en fridag, heldigvis, får ta meg sammen til det! Urk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nøyt helga så det holdt etter jeg :D SLappet av masse, kjærsten har vært her, bare tatt livet med ro og kost meg i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fy fan!!

Lønninger og feripenger er noe jævla dritt!!!!

Der gikk min 2. ferie i år i dass!! Blir så jævla pist at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg en gang......!!!!!!!!

Hvor i all verden blir det av de pengene jeg har tjent opp den mnd her da?

Imorgen blir det skulk av jobb, og shopping ass.. Dette gidder jeg fan ikke, nå trenger jeg en oppløfter, og det blir nye sko og sminke...

lille kvinnefenomenet...

blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg vite at en gammel kompis av meg døde i natt, bilkrasj. Det er dritt, gutten var 21 bare. :(

Så må jeg dra på middag med bestefar idag. Koselig, lenge siden jeg har vært der nå.

Og ikveld skal jeg tilbake til kjærsten min, gleder jeg meg veldig til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. :-(

Sånt no føles så feil og urettferdig.

Forresten, glemte i si hei jeg, så: Shallabais! :-) Fikk bare lyst til å stikke innom deg en tur jeg.

Hadde du det koselig hos kjæresten i går? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det føles veldig feil og urettferdig syns jeg... Men slik er livet i bland. Blir det vel begravelse neste uke, hater sånt....

Åjada, har det alltid koselig med kjærsten! :D Snart på jobb, så bærer det inn til han igjen :) Mye reising på meg om dagen, men men, blir jo verdt det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) koselig!

Hatt en kjempekul helg, bra vær, gode venner og hele pakka :D

Håper du oxo har hatt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har vi prøvd å shoppe. Fan å stygg moten er for tiden, det er jo helt forjævli....

Endte opp med en genser og et sengesett.

Prøver igjen i oslo imorgen, herregud så mye det er jeg skal gjøre imorgen! Må stå opp tidlig jeg, fysj...

Men men, det blir nok en bra dag endå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra shopping i Oslo :D

Nå var det helg, og jeg har masse fri. Og da kommer såklart regnet oxo... fan heller... Men men, litt oppfriskende med regn oxo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oj. Jeg er gravid! Fan heller... Jeje, er ikke så farlig, blir abort iløpet av kort tid..

Er ganske sikker i min avgjørelse, at jeg skal ta abort, men jeg føler meg så forvirra, ustødig! Sikkert bare hormoner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...