Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper Fotballfruen gjennom sin datter begynner å gjøre bloggen sin mer spontan, leken og.. ?

:sprettert:

Anonymous poster hash: 56c77...1d8
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du?

Anonymous poster hash: ed6c7...c10

Skrevet

Trodde ikke den skulle være en mammablogg, men hun er jo i gradert permisjon nå, så da blir det nok bare mammasnakk ja. Greit nok det, skulle ønske hun tok en 2-3 mnd pause jeg da. Men neida. I morgen begynner hun igjen med dagens out fit og møter. Regner med løpingen også starter snart?!!

Anonymous poster hash: c200a...adf
  • Liker 3
Gjest GetOverIt
Skrevet

Jeg synes det var utrolig rotete skrevet.

Anonymous poster hash: 1c32e...641

Flisespikkeri ;)

Var budskapet som var bra.

Skrevet

Trodde ikke den skulle være en mammablogg, men hun er jo i gradert permisjon nå, så da blir det nok bare mammasnakk ja. Greit nok det, skulle ønske hun tok en 2-3 mnd pause jeg da. Men neida. I morgen begynner hun igjen med dagens out fit og møter. Regner med løpingen også starter snart?!!

Hæææ, jobber hun :klo:

Trodde hun bare gikk hjemme på stas jeg :sminkedokke:

Men nå har ikke jeg fulgt så mye med heller da...

Anonymous poster hash: 78346...43a

Skrevet

Hæææ, jobber hun :klo:

Trodde hun bare gikk hjemme på stas jeg :sminkedokke:

Men nå har ikke jeg fulgt så mye med heller da...

Anonymous poster hash: 78346...43a

For ente gang.

Hun er fulltidsansatt i Treasures NUF (som bloggen er underlagt), tar gradert mammapermisjon via NAV, og burde derfor ta de seks første ukene fullstendig fri fra blogging (hennes JOBB). Slik alle andre tar seg fri fra jobben når man går ut i foreldrepermisjon.

Nelia har det sikkert superdupert selv om mamma blogger litt innimellom, men jeg er tilhenger av at retningslinjer skal gjelde for alle.

• Liker 10
Skrevet

Flisespikkeri ;)

Var budskapet som var bra.

Det var det heller ikke. Han har ikke forstått poenget med kritkken engang. Jeg ble flau av å lese det.

• Liker 9
Gjest GetOverIt
Skrevet

Det var det heller ikke. Han har ikke forstått poenget med kritkken engang. Jeg ble flau av å lese det.

Og hva er så poenget med kritikken, mener du?

Skrevet

Jeg orker ikke mer av FF.. Det er så himla usundt hele greia. Hun må begynne å løpe når hun vil, det der maraton greiene hennes orker jeg ikke Å LESE MER OM! Men ler litt av forumet da, fin humor på enkelte her :danse:

Anonymous poster hash: fc7d3...6f5
  • Liker 4
Skrevet

For ente gang.

Hun er fulltidsansatt i Treasures NUF (som bloggen er underlagt), tar gradert mammapermisjon via NAV, og burde derfor ta de seks første ukene fullstendig fri fra blogging (hennes JOBB). Slik alle andre tar seg fri fra jobben når man går ut i foreldrepermisjon.

Nelia har det sikkert superdupert selv om mamma blogger litt innimellom, men jeg er tilhenger av at retningslinjer skal gjelde for alle.

Tydeligvis andre regler i Sverige, for Blondinbella tar ut lønn og ikke foreldrepenger for å kunne blogge?

http://blondinbella.se/2013/11/del-1-16/#comments

Anonymous poster hash: 9350b...99f

Skrevet

Sverige har ikke det NAV systemet Norge har. Ikke rart alle vil til Norge. Her kan man være hjemme på heltid med 20-30 000 kr inn på konto GRATIS hver mnd.

Skrevet

Sverige har ikke det NAV systemet Norge har. Ikke rart alle vil til Norge. Her kan man være hjemme på heltid med 20-30 000 kr inn på konto GRATIS hver mnd.

Er det de på trygd du snakker om?

Anonymous poster hash: 51c36...26b

Skrevet

De aller fleste får rundt 8-12000,- før skatt hver måned, så du aner virkelig ikke hva du snakker om.

Anonymous poster hash: 56c77...1d8

• Liker 7
Skrevet

Herregud, så opphengte folk er i fotballfruen. Om hun ikke var viktig, så blir hun i hvert fall det så mye oppmerksomhet folk gir henne. Dette tar jo helt av.

• Liker 2
Skrevet

Herregud, så opphengte folk er i fotballfruen. Om hun ikke var viktig, så blir hun i hvert fall det så mye oppmerksomhet folk gir henne. Dette tar jo helt av.

Bra for henne! Masse penger :)

Anonymous poster hash: ed6c7...c10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...