GJEEEEST Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Har no de siste ukene hatt en helt ekstrem mageknipe, er så vondt at jeg bare krøller meg sammen i en ball. Var på butikken iste,og da fikk jeg skikkelig mageknipe, stoppet opp midt i butikken og det rant noen tårer for det var så vondt.. Hatt det sånn 4 ganger bare i dag. Har dere opplevd noe sånt? Vet dere hva det kan være? Leste litt på nettet og da sto det bare masse om gravid og mageknipe..Men tror ikke jeg er gravid.....
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Helt umulig å si. Kan være alt fra matintoleranse til et magevirus. Sitter det på samme sted hver gang? Anonymous poster hash: 6f718...de5
GJEEEEST Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Helt umulig å si. Kan være alt fra matintoleranse til et magevirus. Sitter det på samme sted hver gang? Anonymous poster hash: 6f718...de5 Smertene er under navelen. Og er på samme sted hele tiden Endret 2. desember 2013 av GJEEEEST
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Hadde tatt kontakt med legen siden du har gått så lenge. Hvis du har mistanke om graviditet bør du få tatt en test for og utelukke det. Anonymous poster hash: b3608...055
GJEEEEST Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2013 Hadde tatt kontakt med legen siden du har gått så lenge. Hvis du har mistanke om graviditet bør du få tatt en test for og utelukke det. Anonymous poster hash: b3608...055 Har hatt ubeskyttet sex, men det var kun i 3 dager..Tror ikke det kan ha gjort meg gravid, trodde det skulle litt mer til..Men da kontakter jeg legen min i morgen
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Har hatt ubeskyttet sex, men det var kun i 3 dager..Tror ikke det kan ha gjort meg gravid, trodde det skulle litt mer til..Men da kontakter jeg legen min i morgen Ubeskyttet sex 3 dager er mer enn nok for å bli gravid. Har du mye smerter kan du være gravid utenfor livmoren. Ville tatt en sjekk for å være sikker Anonymous poster hash: e7421...ad9
GJEEEEST Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2013 (endret) mmm,skal gjøre d Endret 2. desember 2013 av GJEEEEST
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå