AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #22 Skrevet 6. juni 2014 Det går ikke an å hate måker. Duer derimot. Fytterakkern. Flyvende rotter er de, bare ikke en hundredel så intelligente. Anonymous poster hash: f440e...204
The Kitten Skrevet 6. juni 2014 #23 Skrevet 6. juni 2014 Jeg syns alle fugler som synger og bråker når jeg skal sove er like itriterende.
cellar Skrevet 7. juni 2014 #24 Skrevet 7. juni 2014 De kommer til nabolaget på de samme takene hvert eneste år. Og hvert år er en kamp. De har ikke fått ungene enda, men any minute now.. Det blir noen fine uker med stuping og hyling. Jeg er livredd og hater den hylinga noe så intenst, og jeg MÅ jo ut døra ila de ukene, så jeg pleier å legge på sprang bortgjennom gata. Skal ikke være sånn vettu! Husker en dag jeg skulle ut, én måke satt på naboens hus, mens en annen satt på vårt. Jeg kunne ikke åpne døra en gang før levenet begynte. Da jeg kikket opp så jeg at den ene måsen satt på taket rett ovenfor og fulgte med når jeg kom ut. Jeg måtte avvente det hele til de fløy til et annet sted, og så løpe ut i en helvetes fart!
globalagogo Skrevet 7. juni 2014 #25 Skrevet 7. juni 2014 ah, tiårsjubileum på måketråden. må feires..
Gjest Evans Skrevet 7. juni 2014 #26 Skrevet 7. juni 2014 Jeg syns i utgangspunktet ikke måker er så ille, men jeg blir litt sur når de jager bort små, søte duer i kampen om en brødskalk eller kebab rester...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå