Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 en måke dreit på meg i dag!!! rett i håret mitt! dette har skjedd meg flere ganger også! jeg blir så sur, det er så utrolig ekkelt.. forbanna måker! åååååååå...
~Capricorn~ Skrevet 10. mai 2004 #2 Skrevet 10. mai 2004 Hater måker jeg også!! Har gjort det lenge... Før da jeg skulle på jobb, måtte jeg sykle forbi et berg der måkene la egg...og da stod det måker på hver eneste lyktestolpe innover langs veien. Og de stupte ned mot meg så de nesten var borti meg... Var ikke noe gøy akkurat... Har aldri likt å gå der folk mater måkene....
Isiselin Skrevet 10. mai 2004 #4 Skrevet 10. mai 2004 Jeg synes måkene er de koseligste fuglene, jeg... De er sommer og hav for meg. De har sommerlyd og de er så hvite, stolte og vakre. Elsker sommeren når jeg våkner av måkeskrik ute. Koseligste jeg vet om! Jeg er en måkeforkjemper! 1
Gjest Pterodactylkake Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 Jeg elsker å mate måker og duer og ender og svaner men måkene ser så forbanna sure ut, hvorfor? DE FÅR JO MAT!!! Men småpippene er også kos å mate
Gjest 1111 Skrevet 11. mai 2004 #6 Skrevet 11. mai 2004 Irriterende å få slikt i håret. men hater dem gjør jeg ikke.
Arkana Skrevet 11. mai 2004 #7 Skrevet 11. mai 2004 Jeg synes måkene er de koseligste fuglene, jeg... De er sommer og hav for meg. De har sommerlyd og de er så hvite, stolte og vakre. Elsker sommeren når jeg våkner av måkeskrik ute. Koseligste jeg vet om! Jeg er en måkeforkjemper!
Gjest GreenSky Skrevet 11. mai 2004 #8 Skrevet 11. mai 2004 Jeg liker måker, jeg. Måkeskrik minner meg om salt sjø og sommer!
Gjest Claes Skrevet 11. mai 2004 #9 Skrevet 11. mai 2004 Det finnes 2 typer måker: Drittmåker og Søppelmåker ...og til dere dyreforkjempere, DET var en spøk...
Gjest Lille Solstråle Skrevet 11. mai 2004 #10 Skrevet 11. mai 2004 Odd Børetzen hatet som kjent også måker, men gikk for en tid siden tilbake på utsagnet sitt. Han beklaget sangen om måker på det sterkeste, og hevdet at hvis det ikke hadde vært måker i verden, ville han vært den første til å savne dem
Gjest Phair Skrevet 11. mai 2004 #11 Skrevet 11. mai 2004 Men det betyr jo lykke at en fugl bæsjer på deg da.
Gjest Vega Skrevet 11. mai 2004 #12 Skrevet 11. mai 2004 Ja, du var skikkelig drittheldig... Måker er fine dyr. Kan bli cirka 30-40 år i frihet og den eldste som er registrert ble visstnok 49 år, i fangenskap...
Gjest Starya Skrevet 11. mai 2004 #13 Skrevet 11. mai 2004 Nja, jeg hater måkene litt i stupe-sesongen. Guttungen er livredd stupende måker, så da er det en utfordring å få ham ut av døra.
marigull Skrevet 11. mai 2004 #14 Skrevet 11. mai 2004 Jeg liker måker' date= jeg. Måkeskrik minner meg om salt sjø og sommer!
Gjest Esther Skrevet 11. mai 2004 #15 Skrevet 11. mai 2004 Jeg kan vel ikke si at jeg hater måker, men det er ikke så langt unna heller. Er nemlig så "heldig" og være bosatt et sted hvor måkene elsker å bygge sine reir - dersom man har vært nødt til å forsere et måkerede med egg eller unger så vet man hva jeg snakker om. De holder vakt, hyler og regelrett stuper mot hodene til folk ...uff, jeg synes de er noe av det ekleste jeg ser i naturen ...
Amarone Skrevet 11. mai 2004 #16 Skrevet 11. mai 2004 Liker måker aller best, jeg! Men ble litt redd en gang jeg hadde en inne på kjøkkenet. Bodde på studenthybel hvor 7 delte kjøkken, og noen hadde glemt å lukke balkongdøren en sommernatt... Så da jeg skulle spise frokost var det en gigantisk måke på kjøkkenbenken! Den forsvant heldigvis fort ut :o Amarone
Tusseline Skrevet 11. mai 2004 #17 Skrevet 11. mai 2004 Måker er ekle, stygge og ikke minst, griske! Utenfor min skole, vanker det måker til alle døgnets tider, og man blir mektig lei i lengden!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Googlet og kom fram til denne tråden. En måke dreit på meg i dag! Hadde tatt på meg min nye (dyre) skjorte og fikk masse måkediaré på den! Jævla måker! Anonymous poster hash: 51209...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Skal sies at jeg har vært fryktelig irritert på gjess i det siste, de bæsjer virkelig mengder når de er flere, i tillegg til at de bråker mye de og. Men stakkars dyr, de gjør jo bare det som faller dem helt naturlig. De hører minst like mye hjemme her som det vi gjør.Anonymous poster hash: af90e...29b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Men stakkars dyr, de gjør jo bare det som faller dem helt naturlig. De hører minst like mye hjemme her som det vi gjør.Anonymous poster hash: af90e...29b Joda, det gjør dem, men det irriterer meg ikke mindre når det lander måkediaré på meg! Anonymous poster hash: 51209...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå