Gå til innhold

Dere som har mange barn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har 8 søsken. ikke fordi mamma og pappa planla en stor flokk, men fordi mamma ikke tåler noen form for prevensjon, og pappa ikke rota seg til sterilisering før etter nr 9.

Jeg har ett barn, og ønsker meg maksimalt to til.

Anonymous poster hash: 17e7e...5f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er trendy å få mer enn to barn, visste dere det? ;) Det signaliserer overskudd av penger og energi.

Akkurat det jeg skulle skrive. Flere som har skrevet om dette fenomenet. Vet ikke hvor utbredt det er, men i visse kretser er det visst status å få fire barn. Og det er nok ikke i de kretser hvor det skorter på utdannelse eller penger.

Merkelig sier du? 2 barn er mye bedre enn 3,4,5,6,7,8 barn når det kommer til den økende verdensbefolkningen. Gjort er gjort, du trenger ikke slå deg selv i hode, men gjør det beste ut av det fra nå. Barna dine er ikke forurensede individer, det har jeg ikke sagt. Jeg snakker om det å tenke seg om før man velger å bidra til en enda større overbefolkningsvekst i verden. Fortid er fortid.

Anonymous poster hash: beb2b...029

:ler: Unnskyld, men nå måtte jeg le. "Jaja, Ciara, du får ikke gjort noe med de to du har, men prøv å ikke gjøre samme feilen igjen, liksom."

• Liker 2
Skrevet

Jehovas vitner, Smiths venner eller Læstadianere? Anonymous poster hash: 4ec58...341

Jeg er hun med 18 barn, vi er smiths venner

Anonymous poster hash: e0028...7ef

Skrevet

Jeg har syv barn , aldri planlagt eller ønsket meg mange barn.

Barna har blitt mitt liv og tatt all min energi.

Kroppen har kollapset så nå mobiliserer jeg det jeg kan så minste barna skal få den oppfølgingen dei trenger.

Så alle som ser for seg et liv med kun kos og aktivitet med mange barn, håper jeg tenker seg om minst to ganger. Hvilken helse du får med tiden kan man dessverre ikke spå.

Anonymous poster hash: 2a447...e74

Skrevet

Jeg er hun med 18 barn, vi er smiths venner

Anonymous poster hash: e0028...7ef

Beklager å måtte si det, men å ha 18 barn her i Norge uten å ha blitt omtalt i massemedia ville vært en absolutt umulighet...

Anonymous poster hash: 4ec58...341

• Liker 1
Skrevet

Beklager å måtte si det, men å ha 18 barn her i Norge uten å ha blitt omtalt i massemedia ville vært en absolutt umulighet...

Må si meg helt enig. Enten ville dere blitt omtalt som noen gærninger eller havnet i retten pga. tidenes overgrepssak.

Skrevet

Må si meg helt enig. Enten ville dere blitt omtalt som noen gærninger eller havnet i retten pga. tidenes overgrepssak.

Eller rett og slett fått et stort oppslag i et av landets glansede magasiner om hvor perfekte og lykkelige de er...

Skrevet

Eller rett og slett fått et stort oppslag i et av landets glansede magasiner om hvor perfekte og lykkelige de er...

Selvsagt også en mulighet så går det ett år, kanskje to også kommer incestanklagene.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Hvorfor?

Hæ? Mange barn = overgrep mot barna?

Jeg vet ingenting om personen som skriver at hun har 18 barn. Men det er da ikke noen sensasjon å ha veldig mange barn. Da jeg gikk på skolen var det flere Smiths venner-familier, en av dem hadde 15 barn. Tror aldri de var omtalt i massemedia :P Ser ingen grunn til at det ikke skal finnes 18-barnsfamilier i Norge. Folk som massemedia skal skrive om, må faktisk samtykke til det, vet du. Det er ikke bare å banke på hos en familie med en haug med unger og kreve å få intervjue og ta bilder av dem til neste ukes Se og Hør.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg omtrent 4 barn, ikke av religiøse grunner. Tror det har mer med hva hver av oss ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...