Gå til innhold

snekkere uten t-skjort... mmmmmmm:)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

ser stadig snekkere som jobber uten t-skjorte, og det er bare så sinnsykt sexy( hvis personen har en bra kropp da). jobber tre stykker like ved meg og de er bare så herlige. de er så maskuline og deilige.

menn som er flinke med henda og praktiske er noe av det mest sexy jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dere jenter altså....dere tenker bare sex og kropp....bare en ting i hodet på dere. Ikke rart vi menn får spiseforstyrrelser og løper som galninger på helsestudio uken lang. Presset er utålelig.

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kan noen tipse meg om HVOR disse snekkerne befinner seg? Har ikke sett en eneste en, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen tipse meg om HVOR disse snekkerne befinner seg? Har ikke sett en eneste en' date= jeg.

Gå hjem.....riv ned ett eller annet av tre inne i stuen.....ring Snekkerene AS....skru opp varmen til 35-40 grader......sett deg i sofaen.....så får du et show med en svett snekker på 120 kilo kun iført helsetrøye om ikke så lenge.....

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser stadig snekkere som jobber uten t-skjorte' date=' og det er bare så sinnsykt sexy( hvis personen har en bra kropp da). jobber tre stykker like ved meg og de er bare så herlige.[/quote']

Hmm.. Finnes det ogsåkvinnelige snekkere som dette? Kanskje de óg kaster skjorta :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Okay da, god plan. Kan ikke du komme i stedet?

Jeg kan gjerne komme....jeg er jo ca 120 kilo....og helsetrøye har jeg og....ikke så veldig på snekring....men jeg er fingernem så vi finner nok en løsning....

Gleder meg....bare sett deg på plass du....dette kommer til å bli svett.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...