AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Jeg sliter veldig med sex lysten min! Aner virkerlig ikke hvorfor, har noen noen tips? Forholdet tærer ganske mye på dette....Anonymous poster hash: a5e37...e5c
Mike Waters Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Det er nok garantert fordi du skiller sex og lyst, om du dropper ordelingsfeilen så blir det nok bra ser du Skal jeg være seriøs så må du nok gi oss litt mer info om man skal kunne bidra med noe.....
Gjest Lille-pus Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Jeg sliter veldig med sex lysten min! Aner virkerlig ikke hvorfor, har noen noen tips? Forholdet tærer ganske mye på dette....Anonymous poster hash: a5e37...e5c Følgende info vil hjelpe: Alder Partnerforhold Jobb-/studiesituasjon Oppstått nylig eller vedvart over tid
mara2012 Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Sliter med det samme. Spesielt i forhold. Alene kan jeg få lyst, kanskje fordi jeg er den enste som vet hva som skal til for å tilfredstille akkurat meg.. Kommer nok av dårlig selvtillit, jeg er ikke fornøyd med kroppen min. Under sex er jeg mer opptatt av hvordan kroppen min ser ut i en gitt situasjon enn å nyte akten. Det har også ført til at jeg aldri har klart å få orgasme under ett samleie. Og når du aldri klarer å få orgasme, er det ikke gøy å ha sex heller. Nå har jeg vel ikke vært den heldigste med de kjærestene jeg har hatt heller, de har liksom ikke skjønt greia selv etter jeg har forklart problemet nøye, og etterhvert blir jeg liksom litt lei av å snakke om det og gidder ikke "tvinge" han til å oppfylle mine behov heller. Det må jo han selv sørge for at han gjør, fordi han selv vil og ønsker å tilfredstille meg. Nå er jeg singel, og prøver å tenke at jeg skal begynne å trene å fikse det jeg er misfornøyd med. For om jeg ikke gjør det, er det ikke noe vits å inngå ett nytt forhold heller. Man kan ikke gjøre de samme tingene om og om igjen og forvente ett annet resultat, som man sier.. Også er det bare egoistisk å inngå ett nytt forhold, om du vet at du ikke kan tilfredstille partneren sin seksuelt fordi du aldri har lyst..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå