AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #1 Skrevet 2. desember 2013 Jeg føler jeg har ekstremt mye utflod. Kan nesten ikke gå uten truseinnlegg før det blir vått liksom. Det lukter ikke noe spesielt, klør ikke eller noe. Det er bare mye. Spesielt etter jeg har vært på do, føler jeg på en måte det kan "lekke" litt utflod etter jeg har vært på do. Det er ganske rennende. (Sorry for too much information haha). Prøver å sove uten truse og sånn, for å "lufte" ettersom jeg bruker truseinnlegg om dagen. Men det er jo sykt irriterende da. Kan også få sånn luft fra kjeden når jeg våkner også. Er jeg for vid eller noe? Kan det være derfor jeg føler det bare renner gjennom? Typen min er veldig stor, og jeg har egentlig alltid vært veldig trang, så føler jeg nå etterhvert har blitt litt utvidet kan man si. Er dette normalt? Hva kan jeg gjøre for å få det vekk? Anonymous poster hash: 66557...459
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har selv veldig mye utflod, spesielt etter jeg har vært på do Utrolig plagsomt ! Har desverre alltid hatt det. Når det gjelder lufta, så sluker jeg også luft der nede Og jeg er trang. Så har nok ingenting med om du er trang eller ikke å gjøre Anonymous poster hash: 5f3fd...49d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Ts her Haha okei, så det er kanskje bare sånn det er da? Herregud så irriterende. Anonymous poster hash: 66557...459
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Ts her Haha okei, så det er kanskje bare sånn det er da? Herregud så irriterende. Anonymous poster hash: 66557...459 Men må spørre om en ting, har du alltid hatt det sånn? Viss det har skjedd i det siste så kan det jo være sopp eller no? Selv om det ikke lukter eller klør noe. Men ja, jeg vet, det e skikkelig irriterende Anonymous poster hash: 5f3fd...49d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Det har liksom vært sånn egentlig veldig lenge, kanskje sånn de siste to årene. I begynnelsen trodde jeg det var sopp, så gikk på sånn kur, men det virket liksom ikke, så tenker liksom at det bare er sånn det er. Jeg går jo på p pillen, har jo hørt det er diverse bivirkninger. Har byttet en del piller da men er liksom ikke noe bedring. Føler meg ikke så veldig sexy akkurat, blir ikke sånn hello skal vi ha spontansex haha Anonymous poster hash: 66557...459
Skilpadden Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Du må dra til legen! Veldig mye utflod kan være tegn på betennelse. Hadde det selv, dro til legen, og jovisst hadde jeg betennelse.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Hadde du bare mye utflod eller andre symptomer også? Hvordan betennelse :o ? Anonymous poster hash: 66557...459
Gjest Chanty Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Enkelte ppiller får utfloden til å tykne en del mer enn vanlig. Jeg går på Loette og har ganske tykk, og mye, utflod. Jeg har blitt vant til at sånn er det bare, men hvis det plager deg på noen måte (som det høres ut som) bør du kontakte legen. Som nevnt, kan det jo være betennelse også. Legen din vet best, alltid.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Det er ikke akkurat sånn at det renner igjenom truseinnlegg og sånn, det er bare om jeg ikke bruker truseinnlegg blir det fort vått, spesielt etter jeg har vært på do. Plutselig kan det renne litt. Sånnsett plager det meg ikke, er bare litt småirriterende å alltid måtte bruke truseinnlegg. Anonymous poster hash: 66557...459
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 (Jeg er ikke trådstarter.) Kan man få mer utflod etter å ha tatt jomfrudommen? Anonymous poster hash: 338db...8e0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 (Jeg er ikke trådstarter.) Kan man få mer utflod etter å ha tatt jomfrudommen?Anonymous poster hash: 338db...8e0 skal ikke si det sikkert, men tviler. Med mindre man har fått sopp eller lignende da. Anonymous poster hash: 5f3fd...49d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå