Gå til innhold

Menn: Er disse brystene ok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du sliter sånn med selvtilliten din så hadde det vært en ide å snakke med noen. Psykolog er ofte greit å gå til for å få bedre selvtillit.

Menn flest er til info ikke sånn at "jo større jo bedre". Jeg har D60 som tilsvarer A75 i BH-størrelse, så mine er små, men jeg har kun fått komplimenter og kjæresten elsker brystene mine. Så slapp helt av,



Anonymous poster hash: eaf7b...300
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har naturlige bryster som ser nøyaktig ut som de på bildet her:

http://www.lookyounger.net/wp-content/uploads/2012/07/breast_augmentation_13_AfterSide-1024x682.jpg

Er de store nok? Bra nok?

Anonymous poster hash: b88d2...bfd

Disse var da bare helt nydelige bryster,

Synes absolutt ikke disse var små, om det er det du tenker på. Uansett er det sjelden størrelsen som teller her, men helheten. Synes oftest kvinner med små bryster er utrolig mye mer sexy enn de med større...

...så ikke bekymre deg....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så veldig fine ut. Ser de slik ut kan du være veldig fornøyd.

Det er ikke slik at det er et snevert ideal, hvor pupper skal ha akkurat den bestemte størrelsen, formen, fastheten, sånn og sånn brystvorter osv. Menn elsker pupper, i de aller fleste størrelser og varianter.

Det finnes kjempefine små pupper, kjempefine mellomstore pupper og kjempefine store pupper.

Jeg synes ikke puppene på bildet var "for små" i det hele tatt, og synes ikke du skal misunne damene med store pupper. Vær fornøyd med det du har, for de er supre som de er.

Dersom du vurderer plastisk kirurgi vil jeg fraråde det. Jeg tror ikke de vil bli finere enn det du har. Jeg synes det veldig sjeldent er fint med silikonpupper. Jeg forstår det for dem som sliter veldig med selvbildet og er helt flate, evt har måttet fjerne bryst o.l. For dem som har helt normale pupper synes jeg ikke noen burde legge inn implantat.

Jeg liker ikke utviklingen med plastisk kirurgi i det hele tatt. Det begynner å bli slik at de som har små pupper legger inn implantat for å få større, mens de som har naturlig store reduserer sine. Skulle ønske alle bare kunne være fornøyde med de de har, og ha det bra med seg selv. Gjør selvsagt unntak der det er snakk om veldig store plager. Jeg kommer alltid til å foretrekke naturlige jenter, og er ikke fan av store tatoveringer heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% ærlig. Perfekte bryst ! Kan tenke meg at mange jenter/kvinner drømmer om å ha slike. Og mange menne fantaserer om å leke med sånne... Er man ikke fornøyde med slike bør man se litt på selvtilliten sin.

Hilsen mann:)



Anonymous poster hash: 81840...907
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel mer en dårlig skjult fisketråd enn et oppriktig spørsmål da vedkommende har hentet bilder fra "look younger.net" etter brystforstørrelsesoperasjon.

Så legger h*n til at "jeg har slike helt naturlig" - ergo; ikke akkurat noe å lure på.

Les ei bok istedet ;)



Anonymous poster hash: 6029d...982
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fine de, men de så ganske falske ut.. Men så er det jo silikonpupper da :)



Anonymous poster hash: 61d45...38d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisketråd eller ikke,

svar skal du få, kjære Rikke

Puppene er helt fine,

er de virkelig like som dine?



Anonymous poster hash: 69f24...a6d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende hun bare søkte på google og dette bildet tilfeldigvis dukket opp. Jeg tror ikke hun fisker etter komplimenter. Jeg har også omtrent helt like som disse på bildet, men jeg er heller ikke fornøyd med å ha slike. Jeg skulle gjerne ønske de var litt større... Det er alltid noen som MÅ påpeke at store former er så mye finere og ingen liker et beinrangel. Helt utrolig hvor mye hets en kan få for å snakke stygt om overvektige personer, men det er HELT ok å snakke stygt om jenter med lite former og breie ut om at det er ingen som liker "slike typer". Nå mener jeg selvfølgelig ikke alle. Men som en sier over... Det er jo alltid de negative kommentarene som sitter igjen...



Anonymous poster hash: 814d7...603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse brystene er helt topp. Aner ikke hva du bekymrer deg for, du har i hvert fall ingen grunn til å være usikker. Det er ikke bare noe jeg sier, det er helt oppriktig.

Anonymous poster hash: c2ec4...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle virkelig ønske jeg hadde så fine pupper som TS, jeg synes i hvert fall at de er omtrent perfekte...

Endret av magicpie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

For små??? Mine ser også ca slik ut, kanskje bare bittelitt større og jeg bruker da E 70!

Har alltid fått høre at jeg har store pupper, så de der er da ikke små pupper i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med selvildet til jenter?

Alt skal kritiseres eller settes frem for å få kritikk.

Vær glad for det du har og GLED deg over det du har! Du er unik, spesiell (positivt) og utrolig mye mer enn pupper og kjønnslepper som er skjeve/henger/for store/for små/ OSV!

Hadde dere bare vært fornøyd med dere har så tror jeg livet hadde blir så utrolig mye bedre for MANGE av dere her på KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene dine er aldeles nydelige, og hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg kastet meg over dem sporenstreks og suttet og klemt, kosa og dullet..............

:wow::wow::wow:



Anonymous poster hash: aedb3...f37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...