Gå til innhold

Vil ha sex med eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest åffårno

Njaaa, det kommer vel ann på. Voksne har jo vært ungdom en gang de også, så med mindre de har gjort noe med det som skjedde i ungdomstiden, er de da en like tikkende bomme? Men jeg skjønner jo absolutt hva du mener, en er jo mer uansvarlig i ungdomstiden ja. :) Rådet mitt bør følges uavhengig av alderen, men det er kanskje nettopp et poeng at en ikke bør glemme å forsikre seg hos eldre menn, fordi det kanskje er lettere å anta at de mer ansvarlige og dermed at en ikke trenger å spørre.

Det kommer ikke an på, det er ubestridelig statistikk. Norsk ungdom har blant annet ligget på verdenstoppen i klamydiatilfeller. Som i hele kloden.

Norsk ungdom er også dårligst i Europa på å bruke kondom.

Hilsen statistiske undersøkelser :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer ikke an på, det er ubestridelig statistikk. Norsk ungdom har blant annet ligget på verdenstoppen i klamydiatilfeller. Som i hele kloden.

Norsk ungdom er også dårligst i Europa på å bruke kondom.

Hilsen statistiske undersøkelser :)

Jeg vet ikke om jeg er enig i at det er et ubestridelig fakta, men det har nok mye vesentlig i seg (les forresten editen min, jeg skrev kanskje - altså var det en formodning og ikke noe jeg ansa som fakta heller;).

Grunnen til at jeg stiller meg skeptisk til slike statistikker er at de ofte ikke tar hensyn til en del andre moduler som nettopp kanskje vil vise andre resultater. Jeg tror nok vi jevnt over kan være enige om at ungdom er de som ligger på verdenstoppen og som går rundt med klamydia sånn rent målt i registrere tilfeller, men det er vel også fordi det er færre ungdommer som er etablerte og det er flest single ungdommer enn voksne, og at det derfor ikke er overraskende at det er flere tilfeller av klamydia blant unge?

Det som denne statistikken derimot ikke tar hensyn til (sannsynligvis), er hva som angår voksne uetablerte menn/ungkarer/eventuelt utro menn/menn i åpne forhold som gjerne har mange ulike partnere på samvittigheten, som blir sammenlignet i en aldersgruppe der de fleste ikke driver på slik, og derfor blir disse i undertall i sin egen aldersgruppe. Derfor virker det på meg logisk som at det er færre voksne menn som har kjønnsykdommer, uten at det trenger å bety at den aldersgruppen nødvendigvis er flinkere til å beskytte seg.

Men for all del, det kan jo være at disse statistikkene virkelig tar hensyn til slike ulikskaper i modulene.

Forøvrig tror jeg på at norsk ungdom er de verste, men finnes det en statistikk som viser at eldre norske menn er flinkere til å beskytte seg en eldre menn i resten av Europa? Det er ikke nødvendigvis et problem med den norske ungdommen, men Norge generelt. :)

Vet ikke om dette laget så mye mening, egentlig.

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere ønske å ligge med en 40 åring? Pappa og stefar er 40+, jeg skjønner ikke.. Jeg er like gammel som dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldersforskjell – mann/jente eller gutt/kvinne – er ikke et nytt tema her inne, men tydeligvis stadig aktuelt. De mange trådene bekrefter i alle fall at det er mange som har disse fantasiene. Jeg har skrevet noe av dette tidligere, men inkluderer det likevel igjen:

Det er mange grunner til at en slik aldersforskjell kan gi god sex, spesielt om jenta liker en mann som tar litt "kontrollen":

  • Mannen har mer erfaring
  • Jenta har erfaring, men ønsker mer
  • Aldersforskjellen gjør at et forhold (normalt) er veldig unaturlig, da er det lettere å fokusere kun på nytelsen og spenningen
  • Mannen er langt mer moden og trygg enn en typisk 20 år gammel gutt
  • Det "ulovlige" med aldersforskjellen gjør det spennende og mer pirrende
  • Begge har sine helt forskjellige "liv" - med disse små treffene lager man seg sin egen lille boble. Ikke noe hverdag, kun glede

En siste fordel: En jevnaldrende ex kan du risikere å ha "hengende" rundt deg i årevis om dere er i samme miljø. Han voksne elskeren trenger du ikke se igjen!

Derfor: Nyt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så … (dette har jeg også skrevet noe om tidligere): Sex’en er sikkert god og spennende, men det er mange grunner til hvorfor man ikke bør la det gå hele veien til et etablert og langsiktig kjæreste/samboer-forhold.

  • Han jobber kanskje mye - mens du vil leve student/ungdomslivet ...
  • Du skal på middagsbesøk til hans vennepar. Selv om han er ung/kul, så er ikke alle vennene hans det ...
  • Helgetur til Trysil med to av hans vennepar (på 40+) - og fem barn ...
  • Hans etablerte venner er klare for å finne på noe lørdag og søndag fra klokken 8 ... du fra kl 12
  • Han på besøk til dine venner. Selv om du er moden/voksen, så er det ikke sikkert at han synes vennene dine er det ...
  • Noen av konene til hans venner blir dine venninner ... vil du det?
  • Noen av dine kompiser blir hans venner ... funker det?
  • Og til slutt: Når du er fresh og femti - så forbereder han pensjonstiden!
  • Osv. Osv.

PS: Jeg har full respekt for at flere par finner hverandre og lever lykkelig tross stor aldersforskjell.

Endret av HandymanOslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fantasier om og ha sex med eldre menn. Jeg er 19 år.. Og hatt disse fantasiene lenge...Burde jeg oppfylle fantasiene eller la de ligge? Eller er dette helt normalt...?

Anonymous poster hash: 1f58a...4cc

Bare det at du stiller spørsmålet viser at du ikke er moden nok til å ha sex i det hele tatt...

Anonymous poster hash: 42fa1...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om jeg er enig i at det er et ubestridelig fakta, men det har nok mye vesentlig i seg (les forresten editen min, jeg skrev kanskje - altså var det en formodning og ikke noe jeg ansa som fakta heller;).

Grunnen til at jeg stiller meg skeptisk til slike statistikker er at de ofte ikke tar hensyn til en del andre moduler som nettopp kanskje vil vise andre resultater. Jeg tror nok vi jevnt over kan være enige om at ungdom er de som ligger på verdenstoppen og som går rundt med klamydia sånn rent målt i registrere tilfeller, men det er vel også fordi det er færre ungdommer som er uetablerte og det er flest single ungdommer enn voksne, og at det derfor ikke er overraskende at det er flere tilfeller av klamydia blant unge?

Det som denne statistikken derimot ikke tar hensyn til (sannsynligvis), er hva som angår voksne uetablerte menn/ungkarer/eventuelt utro menn/menn i åpne forhold som gjerne har mange ulike partnere på samvittigheten, som blir sammenlignet i en aldersgruppe der de fleste ikke driver på slik, og derfor blir disse i undertall i sin egen aldersgruppe. Derfor virker det på meg logisk som at det er færre voksne menn som har kjønnsykdommer, uten at det trenger å bety at den aldersgruppen nødvendigvis er flinkere til å beskytte seg.

Men for all del, det kan jo være at disse statistikkene virkelig tar hensyn til slike ulikskaper i modulene.

Forøvrig tror jeg på at norsk ungdom er de verste, men finnes det en statistikk som viser at eldre norske menn er flinkere til å beskytte seg en eldre menn i resten av Europa? Det er ikke nødvendigvis et problem med den norske ungdommen, men Norge generelt. :)

Vet ikke om dette laget så mye mening, egentlig.

Hvorfor nevner du bare ungkarer og utro menn og ikke ungkarskvinner og utro kvinner?

Bare lurer...

Anonymous poster hash: 42fa1...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at TS er så usikker (og oppmerksomhetshungrig?) at hun føler behov for i det hele tatt å spørre om dette på KG, tyder på at hun (hvis dette er en hun) med fordel kan vente til hun blir trygg nok på seg selv og opparbeider mer og bedre dømmekraft og tillit til egen vurderingsevne. Du skjønner vel at det ikke er alder, men personlighet og grad av modenhet som er viktigst, eller??

Med tanke på den andre tråden som omhandler 19-åringer og eldre menn, mistenker jeg at TS kjører en litt ny vri nå, mest for å få mer oppmerksomhet og mindre for å gjøre alvor av ønskedrømmen. Jeg håper nesten det, for din skyld, TS.

Uansett; svaret er at du virker veldig umoden, selv til 19 å være, og derfor står i fare for å velge helt feil mann, bli skikkelig utnyttet, elendig behandlet og få en real knekk i selvtilliten - stikk i strid med det du kanskje tror. At du er 19 er nok isolert sett ikke den maktfaktoren som du kanskje tror.



Anonymous poster hash: 7be05...ad7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor nevner du bare ungkarer og utro menn og ikke ungkarskvinner og utro kvinner?

Bare lurer...

Anonymous poster hash: 42fa1...a45

I dette tilfellet fordi tråden opprinnelig handler om at TS vil finne seg en eldre mann, så da bruker jeg eksempel om menn for enkelthetens skyld. Dette gjelder like mye for ungkarskvinner/utro kvinner, mener ikke nødvendig at menn er verre på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg er mann og 40+ og er temmelig sikker på at jeg er en bedre elsker nå enn da jeg var 25. Det har med flere ting å gjøre: 1) erfaring, 2) selvsikkerhet, 3) utholdenhet, 4) mer opptatt av å gi nytelse enn jeg var før, 5) sterilisert.....



Anonymous poster hash: 85e52...0f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg er mann og 40+ og er temmelig sikker på at jeg er en bedre elsker nå enn da jeg var 25. Det har med flere ting å gjøre: 1) erfaring, 2) selvsikkerhet, 3) utholdenhet, 4) mer opptatt av å gi nytelse enn jeg var før, 5) sterilisert.....

Anonymous poster hash: 85e52...0f1

Jeg vet og med sikkerhet at jeg er på mange måter på en helt annen plass i 30årene enn jeg var som 19åring seksuelt sett og på alle andre vis. Det sier seg selv.

Spørsmålet er jo hvorfor noen som er opptatt av det man forventer av en eldre kvinne/mann; nemlig nytelse, kvalitet, innhold osv - skal være interessert i noen som overhodet ikke er på samme planet enda?

Det er hva jeg ikke forstår.

Derav hypotesen min om at menn/kvinner som tenner på langt yngre partnere(type tenåringer/veldig tidlig 20år) ikke er spesielt opptatt av disse tingene. De er på ingen måte opptatt av en nogenlunde likeverdig partner seksuelt sett, og iallefall ikke mentalt.

Mitt klare inntrykk når jeg stadig ble sjekket opp av eldre menn i den alderen var at de var opptatt av en eneste ting; fitte. Punktum.

Veldig lite reell nytelse og fokus på felles preferanser/fantasier/faktisk bra sex.

De var jo kun ute etter et enkelt ligg som de slapp gi noe innhold til - 123knull, rett og slett.

Så jeg fikk et inntrykk av at akkurat disse(eldre som går etter mye yngre) hadde svært lite å tilby seksuelt sett når alt kom til alt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg at foreldrene tul ts er skilt, er en far du leter etter.

Anonymous poster hash: e2efd...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå leser ikke jeg TS sitt innlegg som noe allmenngyldig, mer som en lufting av tanker og fantasier. Det kan derfor som flere har nevnt her være fornuftig å påpeke at fantasi og virkelighet ikke alltid korrelerer, men det betyr ikke at det ikke kan gjøre det.

Det som jeg finner snodig er vel mer det at "Mann, 40" skulle være tilstrekkelig for å oppnå tenning i det virkelige liv, jeg vet ihvertfall at "Kvinne, 19" ikke er i nærheten av å holde for noe som helst utover det at det er en vagina som helt sikkert passer for min penis....

Kravstor og kjedelig - jeg vet :)

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet og med sikkerhet at jeg er på mange måter på en helt annen plass i 30årene enn jeg var som 19åring seksuelt sett og på alle andre vis. Det sier seg selv.

Spørsmålet er jo hvorfor noen som er opptatt av det man forventer av en eldre kvinne/mann; nemlig nytelse, kvalitet, innhold osv - skal være interessert i noen som overhodet ikke er på samme planet enda?

Det er hva jeg ikke forstår.

Derav hypotesen min om at menn/kvinner som tenner på langt yngre partnere(type tenåringer/veldig tidlig 20år) ikke er spesielt opptatt av disse tingene. De er på ingen måte opptatt av en nogenlunde likeverdig partner seksuelt sett, og iallefall ikke mentalt.

Mitt klare inntrykk når jeg stadig ble sjekket opp av eldre menn i den alderen var at de var opptatt av en eneste ting; fitte. Punktum.

Veldig lite reell nytelse og fokus på felles preferanser/fantasier/faktisk bra sex.

De var jo kun ute etter et enkelt ligg som de slapp gi noe innhold til - 123knull, rett og slett.

Så jeg fikk et inntrykk av at akkurat disse(eldre som går etter mye yngre) hadde svært lite å tilby seksuelt sett når alt kom til alt

Du har en hypotese, jeg har en erfaring, og innholdet i disse to strider mot hverandre.

Jeg er selv glad for at jeg ikke hørte på andres hypotese da jeg var på den alderen..

Du snakker om frontallappen og at fantasier ikke blir like bra som i virkeligheten men at noe blir like bra i virkeligheten som i fantasien kommer helt an på. Men slik er det jo enten man er 19 eller 30.. Her må jeg si meg enig med lillsunshine

Når en er 19 er man voksen nok til å både ta lappen, stemme på Norges statsminister, ta dumme og kloke valg, noen valg angrer man på andre ikke. Man er voksen enten andre godtar det eller ei. Så lenge sex er frivillig mellom to voksne så er det ingen grunn til å ta helt av med fordømmelse her..

Det er en grunn til at den seksuelle lavalder er 16 og ikke 25 år da frontallappen er ferdig utviklet.. Om man mener det er feil så får en prøve å gjøre noe med det, gå i fakkeltog etc men enn så lenge er den seksuelle lavalder 16, og ts er myndig og voksen og hele pakken. Å blande inn at hun så vidt har fått hår på dusken fordi du ikke liker fantasien om voksen mann, ung kvinne har ingenting med ts sin problemstilling å gjøre. Men Så må man gjøre opp sine egne erfaringer og lære av de, slik folk har gjort før og neste generasjons 19 åringer vil gjøre igjen.

Om man som 30 åring bestemmer seg for å ta fantasien ut i det virkelige liv så kan en bli like skuffet eller få en like stor positiv gevinst ut av det hele som en 19 åring kan.

På lik linje som at mange 19 åringer tafser med ei venninne, går på med litt girl on girl, om det er det hun fantaserer om så ser ikke virkelig ikke problemet med at hun fantaserer og virkeliggjør denne med en eldre mann, ikke alle eldre menn er dritsekker, nett som at ikke alle elde menn er super elskere.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

........ som at ikke alle eldre menn er super elskere.

Hæ? Mike Waters tar alltid med ørepropper slik at du ikke sjeneres av min snorking da jeg har en tendens til å bli sliten etter tre minutter med het elskov. :opplyser:

Husker navnet ditt gjør jeg også :rodmer: :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæ? Mike Waters tar alltid med ørepropper slik at du ikke sjeneres av min snorking da jeg har en tendens til å bli sliten etter tre minutter med het elskov. :opplyser:

Husker navnet ditt gjør jeg også :rodmer: :rodmer:

Nemmen....... så skjønn du er da :kyss:

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Du har en hypotese, jeg har en erfaring, og innholdet i disse to strider mot hverandre.

Jeg er selv glad for at jeg ikke hørte på andres hypotese da jeg var på den alderen..

Du snakker om frontallappen og at fantasier ikke blir like bra som i virkeligheten men at noe blir like bra i virkeligheten som i fantasien kommer helt an på. Men slik er det jo enten man er 19 eller 30.. Her må jeg si meg enig med lillsunshine

Når en er 19 er man voksen nok til å både ta lappen, stemme på Norges statsminister, ta dumme og kloke valg, noen valg angrer man på andre ikke. Man er voksen enten andre godtar det eller ei. Så lenge sex er frivillig mellom to voksne så er det ingen grunn til å ta helt av med fordømmelse her..

Det er en grunn til at den seksuelle lavalder er 16 og ikke 25 år da frontallappen er ferdig utviklet.. Om man mener det er feil så får en prøve å gjøre noe med det, gå i fakkeltog etc men enn så lenge er den seksuelle lavalder 16, og ts er myndig og voksen og hele pakken. Å blande inn at hun så vidt har fått hår på dusken fordi du ikke liker fantasien om voksen mann, ung kvinne har ingenting med ts sin problemstilling å gjøre. Men Så må man gjøre opp sine egne erfaringer og lære av de, slik folk har gjort før og neste generasjons 19 åringer vil gjøre igjen.

Om man som 30 åring bestemmer seg for å ta fantasien ut i det virkelige liv så kan en bli like skuffet eller få en like stor positiv gevinst ut av det hele som en 19 åring kan.

På lik linje som at mange 19 åringer tafser med ei venninne, går på med litt girl on girl, om det er det hun fantaserer om så ser ikke virkelig ikke problemet med at hun fantaserer og virkeliggjør denne med en eldre mann, ikke alle eldre menn er dritsekker, nett som at ikke alle elde menn er super elskere.

Og derfor er alle valg lure? Fordi man er myndig, over seksuell lavalder eller noen der ute har gjort det? OK. Da er det mange handlinger av ymse art som må opp til revurdering - dersom det er eneste kriterie.

Erfaring er heller ikke automatisk samsvarende med fornuftsgehalten i det hele - sånn uavhengig av akkurat deg.

Neida, jeg har ikke problemer med at en eller annen 19 åring fantaserer og realiserer ønsker om å ligge med en på 40. Jeg kan godt forstå den fantasien, og hva det går ut på.

Det jeg stiller spørsmål rundt er den mentale kapasiteten og vurderingsevnen til den 40åringen, og jeg må bare erkjenne at jeg nok hadde valgt en annen fyr å ha sex med dersom jeg var vel vitende om at han fant det fornuftig å ligge med 19åringer. Ikke ut av sinne eller sjalusi, men fordi det blir for dumt, etter min vurdering. I have standards.

Problemet mitt er altså ikke 19åringen, men 40åringen.

Det samme forholdet har jeg til å ligge med noen som gjerne har seg med en politiker fra Demokratene, synes Aqua er bra musikk, digger Vi Menn, bruker helsetrøyer eller kjøper boxershorter fra den reklamen oppå her med "comfyballs".

Folk kan ligge med gnomer og nisser for alt jeg bryr meg - jeg kommer fortsatt ikke til å melde meg på akkurat den swingersessionen, og kommer selv aldri in a million years til å ha sex med kvinner i nærheten av den alderen, uansett mental kapasitet de måtte ha "for alderen"(at man må si det sier jo alt). *thanks but nothanks*

(vi har forresten ikke statsministervalg, men jeg skjønner poenget)

Endret av åffårno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...