AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Del Skrevet 1. desember 2013 Har skriftlig nynorsk eksamen i morgen. Lurer på om noen vet hvilke hjelpemidler som er lov å ha med? Regner med man ikke skal skrive på pc, men er det lov å ha med pcen for å se på notater der o.l? Anonymous poster hash: e3b50...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelia Skrevet 2. desember 2013 #2 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Kan du ikke bare skrive ned notatene? Alle hjelpemidler er lov på nynorsk utenom kommunikasjon(internett) Endret 2. desember 2013 av Emelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Del Skrevet 2. desember 2013 Kan du ikke bare skrive ned notatene? Alle hjelpemidler er lov på nynorsk utenom kommunikasjon(internett) Er ganske mye, så orker ikke gjøre det nå. Har skrevet på pc i timen liksom. Så da går det fint å ha med pcen så lenge jeg ikke bruker internett? Anonymous poster hash: e3b50...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Del Skrevet 2. desember 2013 Kommer jo an på hvilket nivå du er på. På universitetet kan man ikke engang ha ordbok... Anonymous poster hash: f7cfe...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #5 Del Skrevet 2. desember 2013 Kan du ikke bare skrive de ut på skolen før eksamen begynner? Anonymous poster hash: 98d49...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 2. desember 2013 #6 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Skriv ut notatene? edit: ninjaed Endret 2. desember 2013 av Daudaferd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelia Skrevet 2. desember 2013 #7 Del Skrevet 2. desember 2013 Er ganske mye, så orker ikke gjøre det nå. Har skrevet på pc i timen liksom. Så da går det fint å ha med pcen så lenge jeg ikke bruker internett? Anonymous poster hash: e3b50...a2c Er veldig forskjellig hva som er lov og hva som ikke er lov. Jeg har aldri hatt med meg PC under eksamen. Anbefaler deg bare å skrive ut, eller skrive det ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Del Skrevet 2. desember 2013 Er det eksamen på universitetet, siden du skriver "nynorsk" og ikke "sidemål"? Anonymous poster hash: 61df3...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Del Skrevet 2. desember 2013 Er det eksamen på universitetet, siden du skriver "nynorsk" og ikke "sidemål"? Anonymous poster hash: 61df3...607 Er på videregående, står at alle hjelpemidler uten interentt er lov. Men skjønner ikke om det er lov med pc. Skal ikke på skolen, tar det som privatist og printeren sluttet å funke da jeg skrev ut i sted. Anonymous poster hash: e3b50...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Del Skrevet 2. desember 2013 Kommer jo an på hvilket nivå du er på. På universitetet kan man ikke engang ha ordbok... Anonymous poster hash: f7cfe...24b Er videregående. Anonymous poster hash: e3b50...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Del Skrevet 2. desember 2013 Er veldig forskjellig hva som er lov og hva som ikke er lov. Jeg har aldri hatt med meg PC under eksamen. Anbefaler deg bare å skrive ut, eller skrive det ned. Ser at det står at alle hjelpemidler er lov men ikke internett, så da går jeg utifra at PC er lov så lenge jeg ikke har på internett? Anonymous poster hash: e3b50...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelia Skrevet 2. desember 2013 #12 Del Skrevet 2. desember 2013 Ser at det står at alle hjelpemidler er lov men ikke internett, så da går jeg utifra at PC er lov så lenge jeg ikke har på internett? Anonymous poster hash: e3b50...a2c Vanskelig og konkludere med noe, evt. ring skolen imorgen å hør med dem, om det ikke er lov rekker du å skrive ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #13 Del Skrevet 2. desember 2013 Vanskelig og konkludere med noe, evt. ring skolen imorgen å hør med dem, om det ikke er lov rekker du å skrive ut. Problemet er at jeg ikke har noen plass å skrive ut, skal ikke være på skolen. Konter på eksamen og den skal være et annet sted. Så må rett og slett gamble litt på at det er lov med pc. Anonymous poster hash: e3b50...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelia Skrevet 2. desember 2013 #14 Del Skrevet 2. desember 2013 Problemet er at jeg ikke har noen plass å skrive ut, skal ikke være på skolen. Konter på eksamen og den skal være et annet sted. Så må rett og slett gamble litt på at det er lov med pc. Anonymous poster hash: e3b50...a2c Om du ikke har skriver hjemme, så finnes det vel andre steder og skrive ut på? Før du går dit hvor enn eksamen foregår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 2. desember 2013 #15 Del Skrevet 2. desember 2013 Du får lov til å bruke PC. Jeg hadde samme eksamen for et halvt år siden og vi skrev alle på PC. Tror de skrur av internett i eksamenslokalet, og hvis de finner ut at noen bruker det gjennom mobilen så er det jo fusk, man må ofte legge mobilen på pulten eller levere den uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå