Gå til innhold

Hvorfor må de med regulering glise?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor maser foreldre + andre at de med streng på glise på bilder? Jeg hatet å glise da jeg hadde streng, er ikke pent med metall som bare lyser opp midt på bildet! Hva skjedde med et pent smil da?

Anonymous poster hash: 13170...1b2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et smil er et smil :-D

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo smile med lukket munn

Anonymous poster hash: 16568...2ea
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje de ikke vil at man skal ha dårlig selvtillit pga skjeve tenner.

Anonymous poster hash: 9a8b0...c54

Skrevet

Haha. Herregud.

Anonymous poster hash: 5d09c...2e3

Skrevet

Haha trodde det skulle være et sånt type innlegg at TS ble plaget av glisende mennesker med regulering fordi det er "stygt" å se på. Godt det ikke var det.

Blir vel bedt om å smile på bilder fordi det er det normale å be om, ligger nok ikke så mye mer bak det. Husker noen jeg kjenner jobbet hardt for å skjule reguleringen da de snakket, smilte og lo. Synes helt ærlig at det så mye teitere ut enn å vise frem reguleringen.

Skrevet

Da jeg hadde regulering (15 år siden) smilte jeg forsiktig med lukket munn på bilder. Til vanlig brydde jeg meg ikke om å skjule den men på bilder trenger man ikke flagge med det.

Anonymous poster hash: 58939...3a1

Skrevet

Haha trodde det skulle være et sånt type innlegg at TS ble plaget av glisende mennesker med regulering fordi det er "stygt" å se på. Godt det ikke var det.

Blir vel bedt om å smile på bilder fordi det er det normale å be om, ligger nok ikke så mye mer bak det. Husker noen jeg kjenner jobbet hardt for å skjule reguleringen da de snakket, smilte og lo. Synes helt ærlig at det så mye teitere ut enn å vise frem reguleringen.

Haha, sånn gjorde jeg også når jeg hadde regulering. Jeg hatet den greia så inderlig, og slapp heldigvis unna med å ikke smile i bare 9 måneder. Smilte kun med lukket munn, og snakket nesten med munnen igjen også. Det så nok helt latterlig ut, men jeg har seriøst aldri følt meg styggere enn da jeg hadde "jernkjeft".

Anonymous poster hash: fb040...6c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...