tkp3 Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Vi har vært kjærester i tre år, bodd sammen i litt over to. Vi er fra forskjellige steder av landet, men endte opp på mitt hjemsted når vi flyttet sammen. Vi har lenge pratet om å flytte nedover til Østlandet, hvor hun er i fra, men har aldri laget noen ordentlige planer om når og hvordan vi skal få til dette. Nå plutselig har hun bestemt seg for at uansett hva, koste hva det koste vil, SKAL hun flytte til neste år. Med eller uten meg.. Vi stilte oss i en litt vanskelig, unødvendig økonomisk situasjon når vi flyttet sammen. Vi er begge i full, fast jobb, så vi jobber hardt med å komme oss ut av det. Og har derfor ikke råd og mulighet til å kunne flytte det kommende året, uten at vi skal komme enda verre oppi det. Det har tydeligvis ingen betydning for samboeren min, og ei heller min mening.. Det var mot min vilje at vi bosatte oss her. Jeg var klar for å komme meg bort, starte på nytt og skape et liv på en ny plass. Da jeg allikevel har familie, venner og trygghet her, gikk jeg med på kjærestenes ønske om å flytte hit for to år siden. Og nå, når vi ikke har økonomien til å være på flyttefot igjen, skal jeg nok en gang føye meg etter hennes ønsker?! Om ikke flytter hun fra meg. Jeg har også kommet så godt i gang på min arbeidsplass at det er store muligheter for forfremmelse til neste år, noe jeg ikke har lyst til å gi slipp på med det første. Det gir meg mye erfaringer og lettere for å få meg en god jobb når vi skal flytte. Sånn utenom det har vi det veldig bra sammen, trives godt med hverandre og har ikke mange problemene. Jeg digger denne dama og ser for meg at hun er en jeg kan dele resten av livet mitt med! Vi har kommet så langt at vi har begynt å prate om å skaffe oss en større familie når alt kommer på plass.. 2015 var planen at vi skulle ha klart å komme oss ut av problemene, flytte og endelig starte på en familie. ET år! et f**** år.. er der virkelig så lenge å vente på noe vi begge egentlig vil? Må innrømme jeg føler meg ganske ubetydelig her jeg sitter.. Føler meg svært lite verdt i hennes øyne når hun ikke tar hensyn til hvordan situasjonen vår er akkurat nå, og ikke minst meg! Det nytter ikke å prate med henne om det, da ender vi bare opp i en krangel.. Er helt rådvill her jeg sitter, aner ikke hva jeg skal gjøre.. Ingen av oss ser noe mulighet i at vi skal fungere i et avstands-forhold heller (Det har sine grunner). Betyr jeg virkelig så lite at hun vil flytte uten meg i trua om at vi ikke kommer til å holde sammen? Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre..?
tkp3 Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #2 Skrevet 1. desember 2013 Kan legge til at vi begge har passert midten av 20-åra
JayGatsby Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Kan legge til at vi begge har passert midten av 20-åra Kan dere ikke ha avstadsforhold et år før dere flytter sammen?
tkp3 Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2013 Kan dere ikke ha avstadsforhold et år før dere flytter sammen? Hun sier selv at hun ikke kommer til å takle å ''være alene'' over lengre tid.. Hun takler ikke å sove alene engang. Også har hun ikke trua på at hun klarer å ''vente'' et helt år på meg. Og med det i bakhodet, blir jo selvfølgelig jeg også usikker. Føler ikke helt at jeg kan komme til å klare å stole på henne der nede, når hun er såpass åpen om hvordan hun kommer til å takle det. .. så nei, er nok ikke barebare og ta et år med avstand.
Jolene Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Synes det virker som det er noe som skurrer her jeg... 2
Gjest ghej75 Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Hvordan har hun det der dere bor nå? Har hun venner og nettverk? Jobb eller studier hun trives med? Eller ligger problemet i at hun ikke har funnet seg til rette og ikke holder ut lenger?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Hun vil flytte uansett hva.....men vil ikke ha avstandsforhold? Noe skurrer her vertfall. Virker ikke som om forholdet deres er så viktig for henne. Anonymous poster hash: 1b08f...38c
Royalty Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Hun sier selv at hun ikke kommer til å takle å ''være alene'' over lengre tid.. Hun takler ikke å sove alene engang. Også har hun ikke trua på at hun klarer å ''vente'' et helt år på meg. Og med det i bakhodet, blir jo selvfølgelig jeg også usikker. Føler ikke helt at jeg kan komme til å klare å stole på henne der nede, når hun er såpass åpen om hvordan hun kommer til å takle det. .. så nei, er nok ikke barebare og ta et år med avstand. Hvis hun ikke klarer å vente et helt år på deg, da er hun ikke verdt det. La henne gå. Hun hørtes egoistisk ut... 1
strawberry Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Virker litt som hun prøver å komme seg unna?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Hei! Les gjerne mitt innlegg her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=792840 Det samme skjedde meg meg for noen mnd siden.. Og jeg lot han flytte, for meg er det viktig at han er lykkelig for at vi skal være lykkelige.. Men jeg er ikke særlig lykkelig i forholdet etter at han flyttet Anonymous poster hash: 2007b...bd8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 Hei! Les gjerne mitt innlegg her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=792840 Det samme skjedde meg meg for noen mnd siden.. Og jeg lot han flytte, for meg er det viktig at han er lykkelig for at vi skal være lykkelige.. Men jeg er ikke særlig lykkelig i forholdet etter at han flyttet Anonymous poster hash: 2007b...bd8 Oi, jeg så ikke at det sto at hun ikke ville ha avstandsforhold, hos meg sa han .. heller avstandsforhold enn at det blir slutt.. men hvis jeg må velge mellom deg og "hjemstedet" blir det slutt.. Anonymous poster hash: 2007b...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå