Gå til innhold

Jeg forvirrer meg selv...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en stund siden var jeg på et kurs i Oslo da jeg møtte en bekjent som jeg hadde jobbet litt med.

Hadde egentlig ikke tenkt noe spesiellt på han tidligere. På kvelden første kursdag er det vanlig at alle har en felles middag og at man overnatter på hotellet der kurset holdes. På disse kveldene blir det som regel noen pils og litt løst snakk, hvertfall for min del!

Rett før jeg hadde tenkt til å ta kvelden møtte jeg denne karen i resepsjonen og uten at jeg helt husker hvordan var vi på mitt hotellrom, i god stemning og praten gikk før vi hadde sex. På morgenen hadde vi sex en gang til før han sa han ikke hadde strøm på tlf så jeg måtte nesten ta nr hans (hvis jeg ville ha det da!) hehe, han er en morsom kar... :fnise: Jeg tok nr hans og vi traff jo selvfølgelig på hverandre iløpet av dagen, bare smilte til hverandre uten at det ble noe mer av det.

Jeg ringte han ikke, men jeg la han til på facebook og vi snakket litt der. Etter noen måneder var jeg tilfeldigvis i Oslo igjen på fest hos ei venninne, og tenkte ja, NÅ skal jeg jammen meg sende på en sms her og høre hva han gjør ikveld! Fikk raskt svar om at han var på en fest utenfor byen men hvis jeg hadde lyst til å treffes kunne han komme, så kunne vi heller dra hjem til han og dele en flaske vin. Jeg svarte at det ikke var så farlig og at jeg bare tenkte hvis han var i nærheten blablabla... Men han var tydeligvis keen på å treffes og kom hjem fra festen for å møte meg og jeg kom hjem til han, ble ikke noe vin men en herlig natt med flere omganger.

Han er som sagt en morsom fyr og denne gangen ble det til at vi spøkte litt, tenk om våre felles kjente viste dette osv, men han ga denne gangen klart utrykk for at han var en type evig ungkar. Jeg er jo heller ikke intr. i noe forhold, men vi har møttes et par ganger etter dette med noen måneder imellom. Ellers har vi ikke snakket noe særlig på facebook eller sms/ringt hverandre. Vi snakker rett og slett ikke sammen med mindre vi møtes for å ha sex.

Greia er at jeg tenker mye på han, jeg vil ikke være sammen med han, vil ikke at han skal komme på besøk eller noe sånt heller, jeg bare tenkter på han, hvordan han hadde vært i et forhold og hvordan han er til daglig og det forvirrer meg fordi jeg vet jo at jeg egentlig ikke er intr!

Noen andre som har hatt noe sånt?



Anonymous poster hash: f01c4...3aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig vanlig å bli litt "opphengt" i folk man har sex med ;) Det trenger ikke nødvendigvis ha noe med følelser å gjøre, men det skjer noe når man blir så intim med noen. Helt vanlig.



Anonymous poster hash: 286da...cb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å bli opphengt jeg og. Og forveksler det ofte med forelskelse. Selv en jeg hadde ons med som jeg ikke hadde nr eller fullt navn på. Altså jeg kommer aldri til å treffe han igjen. Men likevel tenkte jeg på han og lurte på hvordan han er til daglig osv..



Anonymous poster hash: 5b8bd...4ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fælt, føler jo at han egentlig ikke bryr seg men om han får muligheten til å ha sex med meg så er det intressant.. Men jeg gjør jo det samme selv :fnise: bare syntes det er så rart og ikke ha noen kontakt utenom.

TS



Anonymous poster hash: f01c4...3aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...