Gå til innhold

Hvilken kjole er mest flatterende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes du så flott ut i begge kjolene :) Svært fin og kvinnelig fasong, men som andre påpeker tror jeg kjole nr.1 blir litt utfordrende i kirken. Kjole nr.2 med tykke strømper under synes jeg derimot blir både passende og tekkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for konstruktiv tilbakemelding!

Dette ble plutselig veldig vanskelig.. Er denne kjolen noe bede?

Anonymous poster hash: 6f69a...8fc

post-58958-0-21671800-1385985601_thumb.j

post-58958-0-75550400-1385985614_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for konstruktiv tilbakemelding!

Dette ble plutselig veldig vanskelig.. Er denne kjolen noe bede?Anonymous poster hash: 6f69a...8fc

Denne ble også for kort synes jeg.

Anonymous poster hash: 2fb22...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg tykk ut?

Jeg liker nummer en best selv, men da jeg hadde på den andre ved en anledning, sa han opp til flere ganger at han likte kjolen.. Ikke for det, han ga meg komplimenter for den andre også.. Så egentlig bryr hans eg vel ikke sååå mye om kjolen.

Anonymous poster hash: 6f69a...8fc

Nei, du ser ikke tykk ut. :) Men du har veldig store pupper, og når kjolen er så stram og kort, så ser det litt "ubalansert" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble også for kort synes jeg.

Anonymous poster hash: 2fb22...0a8

Med en helt tett, svart strømpebukse, så funker den røde i kirken altså. Så litt uenig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nummer 1 :)

Den blå kjolen var utrolig kort + den ser veldig liten ut. Eller, den passet ikke helt til kroppstypen din. Den røde ser kort ut og, men kan funke med noen sorte tettestrømper, som foreslått over. Synes ikke den satt så fint på heller, så ville gått for nr 1 :) Fin lenge + den skjuler mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose

Sexy kan du være på soverommet, ikke i kirken!! Nr 1, hvis du har noe lengre og mindre tettsittende ville jeg heller tatt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr1. :Nikke:

Du kan også gå for den røde, men den første sitter bedre på.

Bare du ikke tar den med blonder! Nei, du ser ikke tykk ut! Men den er bare for kort og trang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en helt annen kjole. :) Den er ikke like ettersittende, men ganske kort. Tenker allikevel at det går bra med en tykk strømpebukse under - da blir det nesten som en bukse.

Jeg må bare legge til at jeg ikke ante at puppene mine var SÅ store.. :o Haha..

Anonymous poster hash: 6f69a...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...