Gå til innhold

Hvilken kjole er mest flatterende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller er ingen av dem noe særlig? Ser jeg kraftig ut?

Skal på julekonsert (i kirke) med flørten min. Vil ha på kjole. Disse har jeg fått komplimenter for fra han før, men klarer ikke bestemme meg for hvilken kjole jeg bør gå for...

(Jeg vil jo være litt "sexy" for ham, men samtidig så skal vi jo i kirken..)

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 6f69a...8fc

post-58958-0-27696200-1385925068_thumb.j

post-58958-0-11461400-1385925083_thumb.j

post-58958-0-44201900-1385925098_thumb.j

post-58958-0-58700000-1385925116_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 1

Anonymous poster hash: 46cab...774

• Liker 1
Skrevet

Nr 1, om den er lenger enn den i blonde for den var altfor kort til kirkebruk!!!

Anonymous poster hash: a4205...f59

• Liker 15
Skrevet

Fikk ikke sett helheten av nr 1, så kan ikke uttale meg noe om den, men ikke gå for nr 2. Jeg synes den var for kort til å gå med i kirken.

• Liker 10
Skrevet

Den med blonder kan du ikke gå med, da viser du Gud skrittet når du sitter.

• Liker 6
Skrevet

nr 1... synes ikke nr 2 så noe bra ut på deg.

Anonymous poster hash: d0d39...edc
Skrevet

Den blå ble ekstremt tacky når den er så kort og for liten til at du får plass til puppene dine på skikkelig vis. Den hadde jeg hengt bakerst i skapet for en stund ... så, nr 1. :)

• Liker 5
Skrevet

Synes vel egentlig ingen av dem var spesielt flotte, men nr. 1 så bedre ut PÅ enn den blå.

Anonymous poster hash: 19e20...94b

• Liker 4
Skrevet

Nummer 2 er alfor kort og altfor "sexy" til å gå i kirka med. Jeg ville i alle fall valgt noe som gikk til kneet og brukt litt tette strømper under. Jeg tror nok flørten din heller vil at du skal være tekkelig når dere skal i kirka enn sexy.

• Liker 3
Skrevet

Hvor lang er kjole nr 1 og hvor mye silikon har du lagt inn i de puppene?

Anonymous poster hash: 7b322...e50
  • Liker 1
Skrevet

Hvor lang er kjole nr 1 og hvor mye silikon har du lagt inn i de puppene? Anonymous poster hash: 7b322...e50

Kjole nr. 1 stopper rett over kneet tror jeg. Den er i hvertfall lengre enn kjole nummer to. Tenker å ha mørke, tette strømper til.

...og puppene mine er 100 % ekte/naturlige.

Skrevet

Av de to må det bli nr 1, du har for store pupper til snittet på nr 2. Ble litt monoboob.

Skrevet

Jeg ville tatt den grå. For det første er den både penere og mer "tekkelig" (og dere skal jo i kirken....). Pluss at den lyseblå ser for liten ut - passer ikke helt til figuren din.

Skrevet

Nr. 1!

Anonymous poster hash: ce52e...547
Skrevet

Jeg ville tatt den grå. For det første er den både penere og mer "tekkelig" (og dere skal jo i kirken....). Pluss at den lyseblå ser for liten ut - passer ikke helt til figuren din.

Ser jeg tykk ut?

Jeg liker nummer en best selv, men da jeg hadde på den andre ved en anledning, sa han opp til flere ganger at han likte kjolen.. Ikke for det, han ga meg komplimenter for den andre også.. Så egentlig bryr hans eg vel ikke sååå mye om kjolen.

Skrevet

Du ser overhodet ikke tykk ut, men den blå er fullstendig uanstendig til kirkebruk :)

Vi kan ikke se nr. 1 så godt, men den ser mye mer riktig ut. I kirken skal man helst ikke ha for korte kjoler eller for dype utringninger. Der handler det om å se tekkelig ut, man skal ikke kle seg sexy i kirken.

Anonymous poster hash: ce52e...547
  • Liker 4
Skrevet

Jeg ville nok ikke tatt på meg party-ut-på-byen-kjolen i kirken haha

Skrevet

Ser jeg tykk ut?

Jeg liker nummer en best selv, men da jeg hadde på den andre ved en anledning, sa han opp til flere ganger at han likte kjolen.. Ikke for det, han ga meg komplimenter for den andre også.. Så egentlig bryr hans eg vel ikke sååå mye om kjolen.

Du ser aldeles ikke tykk ut, derimot stram og fin, du har bare litt store pupper for den typen kjole! Den er såpass tettsittende og kort at det kanskje blir litt voldsomt, spesielt med en sånn farge. Den andre så fin ut, ville valgt den for kirka iallefall!

• Liker 1
Skrevet

Kanskje nr 1 pga kirka, men nr 2 for å være sexy. Fine former har du ivertfall!

Skrevet

Har du ingenting annet?

Anonymous poster hash: faef4...9c0
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...