Isa Skrevet 13. juni 2002 #1 Skrevet 13. juni 2002 ....bare pga en cd med mektig musikk på! En som minner meg om min største film-opplevelse noensinne. Ringenes Herre! Det er merkelig så mange følelser musikk kan bringe frem! Jeg er helt satt ut Hvilke sanger/musikk får dere til å gråte?12
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #2 Skrevet 13. juni 2002 hehe utrolig hvordan følelsene settes i gang av en enkel sang ja! aerosmith med i dont wanna miss a thing setter mine følelser igang!
Ariel Skrevet 13. juni 2002 #3 Skrevet 13. juni 2002 Hos meg så er det filmmusikken til Titanic som setter følelsene i gang hos meg. Og diverse andre ballader som jeg ikke kan huske navnet på.12
Sandy Skrevet 13. juni 2002 #4 Skrevet 13. juni 2002 Etter en power-opplevelse gråter jeg NESTEN til "insatiable" med Darren Hayes. Ellers gråter jeg alltid til "Eternal flame" med Bangles (ikke den tøysete til Atomic Kitten). Og "foolish games" med Jewel, men bare hvis jeg synger med 12
Cilla Skrevet 13. juni 2002 #5 Skrevet 13. juni 2002 Carolas " jag vill alltid elska", som hun har skrevet til alle ufødte/nyfødte barn som dør. Får meg til å tenke på min lille niese som bare fikk leve i to år
Stein Skrevet 13. juni 2002 #6 Skrevet 13. juni 2002 Heisann... Emmm jeg er mann vi gråter ikke eeemmm det er svakhetstegn og eeemmm det viser at også vi har følelser.... eeemm ja... Ok da, jeg snufsa bittelitt jeg også under : Den Grønne Mil. For en film.... Kom ikke på noe musikk jeg....
ElleVille Skrevet 14. juni 2002 #7 Skrevet 14. juni 2002 Jeg er veldig glad i musikken til Era, og irsk riverdance-musikk. Jeg sipper ikke av det, men det gir meg en spesiell følelse... av et eller annet. Ellers No More I Love You's med Annie Lennox, som minner meg om moren min. Andre nå for tiden: Starsailor - Alcoholic "Don't you know you've got your Daddy's eyes..." Five for fighting: "Wish that I could cry Fall up on my knees Find a way to lie 'bout a home I'll never see ...I'm just down to find The better part of me. ...Even heros have the right to bleed" (Jeg tror det er lov å legge ut deler av tekster.) Ellers kommer det nok mer an på humøret enn musikken. Når jeg er lei meg gråter jeg på grunn av det, ikke av musikk. 12
Mathias Skrevet 14. juni 2002 #8 Skrevet 14. juni 2002 Lenny Kravitz har skrevet et par fantastiske til sin datter. De inneholder slik e sterke bånd at ....Ve. må habarn for å forstå....
Kid-a Skrevet 15. juni 2002 #10 Skrevet 15. juni 2002 Jeg gråter av Jeff Buckleys "hallelujah".... og hvis jeg er i det rette humøret, gråter jeg av alt annet også (nesteN). Jeg er ei ordentlig sippekjærring... Ha en fortreffelig dag, alle sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå