Gå til innhold

Nå sitter jeg her og griner...

Fremhevede innlegg

Skrevet

....bare pga en cd med mektig musikk på! En som minner meg om min største film-opplevelse noensinne. Ringenes Herre!

Det er merkelig så mange følelser musikk kan bringe frem! Jeg er helt satt ut icon_smile.gif

Hvilke sanger/musikk får dere til å gråte?12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hehe utrolig hvordan følelsene settes i gang av en enkel sang ja! aerosmith med i dont wanna miss a thing setter mine følelser igang!

Skrevet

Hos meg så er det filmmusikken til Titanic som setter følelsene i gang hos meg.

Og diverse andre ballader som jeg ikke kan huske navnet på.12

Skrevet

Etter en power-opplevelse gråter jeg NESTEN til "insatiable" med Darren Hayes.

Ellers gråter jeg alltid til "Eternal flame" med Bangles (ikke den tøysete til Atomic Kitten).

Og "foolish games" med Jewel, men bare hvis jeg synger med icon_smile.gif12

Skrevet

Carolas " jag vill alltid elska", som hun har skrevet til alle ufødte/nyfødte barn som dør. Får meg til å tenke på min lille niese som bare fikk leve i to år

Skrevet

Heisann...

Emmm jeg er mann vi gråter ikke eeemmm det er svakhetstegn og eeemmm det viser at også vi har følelser.... eeemm ja...

Ok da, jeg snufsa bittelitt jeg også under : Den Grønne Mil. For en film.... Kom ikke på noe musikk jeg....

Skrevet

Jeg er veldig glad i musikken til Era, og irsk riverdance-musikk. Jeg sipper ikke av det, men det gir meg en spesiell følelse... av et eller annet.

Ellers No More I Love You's med Annie Lennox, som minner meg om moren min.

Andre nå for tiden:

Starsailor - Alcoholic

"Don't you know you've got your Daddy's eyes..."

Five for fighting:

"Wish that I could cry

Fall up on my knees

Find a way to lie

'bout a home I'll never see

...I'm just down to find

The better part of me.

...Even heros have the right to bleed"

(Jeg tror det er lov å legge ut deler av tekster.)

Ellers kommer det nok mer an på humøret enn musikken. Når jeg er lei meg gråter jeg på grunn av det, ikke av musikk. icon_smile.gif

12

Skrevet

Lenny Kravitz har skrevet et par fantastiske til sin datter. De inneholder slik e sterke bånd at ....Ve. må habarn for å forstå....

Skrevet

Jeg gråter av Jeff Buckleys "hallelujah".... og hvis jeg er i det rette humøret, gråter jeg av alt annet også (nesteN). Jeg er ei ordentlig sippekjærring...

Ha en fortreffelig dag, alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...