Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 Kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg lurer nå jeg Om man får sæd på fingrene, og det tørker helt, og man så fører fingeren inn i skjeden, er det mulig å bli gravid da? (neida, det er ingen "er jeg gravid?!"- krise her, jeg er bare nyskjerrig )
Gjest Starya Skrevet 10. mai 2004 #2 Skrevet 10. mai 2004 Sædceller dør når de kommer i kontakt med luft, så det skal godt gjøres...
Rioja Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 Kom bare på at jeg leste om ei som ble gravid da det gikk for kjæresten hennes mens de satt i badekaret. Hun var jomfru!!! Men som Starya skrev; sædceller dør når de kommer i kontakt med luft... Men altså ikke i vann?
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2004 #6 Skrevet 11. mai 2004 Kom bare på at jeg leste om ei som ble gravid da det gikk for kjæresten hennes mens de satt i badekaret. Hun var jomfru!!! Men som Starya skrev; sædceller dør når de kommer i kontakt med luft... Men altså ikke i vann? For å bli gravid i badekaret må penis være temmelig nært henne når det går. Faktisk, så nært at teknisk sett er hun ikke jomfru lengre...
Gjest StoreSky Skrevet 12. mai 2004 #7 Skrevet 12. mai 2004 Sannsynligheten er UTROLIG liten, men ja - i teorien kan man bli gravid... Hvis man har eggløsning, hvis sæden lever, hvis noen av sædcellene er friske, hvis, hvis, hvis.... Husker helsesøster fortalte om et par som var blitt gravid når mannen lot det sprute utenfor skjeden... (dama var teknisk jomfru)..cellene fant veien opp de! (må jo vært DE supercellene!!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå