Gå til innhold

Skal ta lappen nå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er helt satt ut av prisene her. Tok lappen i Tyskland for 8000kr i 2000. Kan man ikke fortsatt gjøre det? Ta EU-lappen et sted man behersker språket, og for de 15-30000kr man sparer får man enten en fin ferie - eller bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok lappen i februar i år, og betalte 40 000 totalt. Da kjørte jeg en del hjemme, og hadde en del kjøretimer utenom det obligatoriske. Dersom jeg hadde følt meg litt tryggere, kunne jeg nok endt på 30-35 000 kr. Men aldri i livet at det kunne vært billigere enn 30k!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på om du har noen å kjøre med privat, om du har kjørt mye fra før, og om du kommer kjapt inn i det. Jeg er blond så for meg tar det ekstra lang tid. Beregner ca kr 70-80.000 inkl alt det obligatoriske. Jeg har ingen å øvelseskjøre med privat.

Anonymous poster hash: ba303...93f

70-80 tusen?! Hvis du er SÅ blond, kanskje du bare skal la være? Hehe jeg brukte 19000 på intensivkurs.. det er noen år siden, men nekter å tro at det har steget så mye. Er jo veldig dumt å skal ta lappen, og ikke ha noen å øvelseskjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70-80 tusen?! Hvis du er SÅ blond, kanskje du bare skal la være? Hehe jeg brukte 19000 på intensivkurs.. det er noen år siden, men nekter å tro at det har steget så mye. Er jo veldig dumt å skal ta lappen, og ikke ha noen å øvelseskjøre med.

Yes, det blir noe sånt jeg må betale. Kanskje opp mot 100.000 kr og i følge kjørelæreren min. Har man ingen å øvelseskjøre med så har man ikke så mye valg, da blir det mange kjøretimer på kjøreskolen. Jeg må ha lappen siden jeg driver med skisport, dårlig med kollektivtransport til hytter på fjellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er mulig å kjøre opp med mindre også. Som nevnt tidligere, jeg brukte rett over 30 og hadde ingen å kjøre med ellers. Flink og tålmodig kjørelærer, derimot! Sikker på at du ikke blir svindlet av kjøreskolen? Jeg synes det høres helt absurd mye ut med opp mot 100 000 for lappen...?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er mulig å kjøre opp med mindre også. Som nevnt tidligere, jeg brukte rett over 30 og hadde ingen å kjøre med ellers. Flink og tålmodig kjørelærer, derimot! Sikker på at du ikke blir svindlet av kjøreskolen? Jeg synes det høres helt absurd mye ut med opp mot 100 000 for lappen...?

Han er veldig flink han kjørelæreren altså. Men jeg er veldig usikker i trafikken, og må ha mange timer før jeg kan tenke på noen oppkjøring. Kjørte med en annen lærer men han prøvde seg på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er veldig flink han kjørelæreren altså. Men jeg er veldig usikker i trafikken, og må ha mange timer før jeg kan tenke på noen oppkjøring. Kjørte med en annen lærer men han prøvde seg på meg :(

Åh, det hørtes ikke noe koselig ut! :(

Det er vel uansett bedre å være fattig og trygg i trafikken, enn å ha masse penger og kjøre rundt med hjertet i halsen, vil jeg påstå. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...