Gå til innhold

Penisspørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

for meg er det det samme hvordan penisen ser ut, så lenge den ikke er bøyd så det gjør vondt for han. vil jo ikke at han skal ha vondt :/



Anonymous poster hash: 1d186...037
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så farlig hvilken vei den er bøyd, bare den ikke bøyer nedover. Prøvde en slik en, og det funket ikke i det hele tatt. Den traff på helt feil steder inne i skjeden, og det gjorde rett og slett vondt.



Anonymous poster hash: 413a0...d42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes en litt oppoverbøy er et pluss jeg :) Kjæreesten min har også det. Eneste "problemet" med det er at når jeg suger han i noen stillinger kan det være litt vanskelig. Som for eksempel om han sitter oppå brystet mitt vendt mot meg, så er det litt vanskelig å suge ordentlig og jeg blir redd for ¨å treffe han med tenner.

Hadde egentlig ikke brydd meg fra eller til om penisen var rett eller bøyd, eller 1 cm lenger eller kortere. Men jeg vil ikke endre noe på min bøyde kjærestes penis, selv om den sikkert hadde sett litt lenger ut om den hadde vært rett, den er uansett perfekt :)



Anonymous poster hash: c8538...f84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare være fornøyd med det du har? Det er så å si ingen som har en helt rett penis som ser helt "perfekt" ut i forhold til en eller annen uoppnåelig standard.

Det er hvordan du bruker den ikke hvordan den ser ut som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Så lenge den ikke krøller seg som en grisehale og fungerer som den skal, kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvordan penisen bøyer seg, eller i hvilken retning.

Om man ikke har noen problemer i utgangspunktet, kan man jo alltids begynne å bekymre seg for om kanskje penisen bøyer seg litt feil.

Hva skal du gjøre med svarene du får her da, TS? Drive strekk-og tøyøvelser? Operere den rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et bonus at den bøyer. Først og fremst liker jeg tykk og normal lengde, andreplass, en som er bøyd deretter tynn og lang og til slutt mikropenis.

hehe. uuf, overfladisk tulletema, men der har du mitt svar.



Anonymous poster hash: 22cc8...0b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...