Gå til innhold

Burde jeg ta hintet?


babyananas

Anbefalte innlegg

Er i et forhold som er tilsynelatende bra. Samboere i 4 år og har nettopp kjøpt leilighet sammen.

Men, han tar aldri initiativ til sex! Aldri! Og hvis det skjer (en gang i skuddåret) så er det bare for å ta en skikkelig kjapp en, helst bakfra. Så ja, vi har skikkelig lite sex. Og når jeg tar initiativ så blir han skikkelig brydd. Litt sånn "æsj, hva er det du sier?!?" Som om jeg er søstra hans eller noe, og at det er helt sjokkerende at jeg foreslår en blowjob. Jeg får heller aldri ta på han i "den regionen". Da blir han også satt ut og sur.

Jeg føler meg så sykt lite satt pris på, sånn rent seksuelt, og etter så lang tid så gjør det meg faktisk rett og slett trist.

Tenner han ikke på meg?

Gjør jeg noe galt?

Er noe galt med han? Hva?

Sitter og tenker at han helst ønsker å slippe å ha sex med meg.. Og det er ikke den gode bekreftende følelsen man ønsker seg fra mannen i sitt liv!

Han er ikke homo heller, for han var helt anderledes da vi møttes, og jeg vet han tenner på damer generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å snakke med ham om det da? Spørre ham på en seriøs måte hva han tenker og føler rundt dette? Har det alltid vært sånn? Dere burde jo kunne kommunisere om sånne ting!



Anonymous poster hash: 60146...258
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lider han av "small penis syndrome" kanskje? Altså, tror/er redd han er for liten.

De kan forklare...

Anonymous poster hash: aef9e...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere bra sex før? Hvis ikke, så kan jo det være årsaken til at han ikke lenger vil. Slik var det for meg med eksen. Hadde det bra med han på alle andre områder, bortsett fra at sexen var dårlig. Til slutt ble behovet mitt rett og slett "borte", og da var det bare plagsomt og irriterende de gangene han prøvde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han er inne i en dårlig periode. Mye stress på jobb, eller på privaten som gjør at han blir distrahert? Har det vært sånn lenge?

Den du burde stille disse spørsmålene er jo han. Ingen av oss vet hva han tenker om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så mye dårlige forslag. Hvis fyren har en dårlig periode på jobben så må det ha vart ALT for lenge siden hun sier en gang i skuddåret. For hans del er dere blitt for komfortable. Han er glad i deg, men ja, SOM EN SØSTER. Dere kommer aldri til å få igjen gnisten hvis dere ikke jobber hardt. og dette må du si til han. Når han har tid. På en fin måte selvfølgelig. Han kommer til å bli brydd, inni seg - og utenpå, fordi ja - han føler at du er en søster... SÅ glad er han i deg.....

Sånn har alle mine forhold endt opp.. Og jeg er umåtelig glad i dem enda, de har alle flotte kropper, men tanken på sex... Uff nei...



Anonymous poster hash: 8ff6f...89b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Bodde med en mann i 10 år, de siste 7 årene hadde vi ikke sex i det hele tatt! Likte ikke og bli tatt på nedentil og mye av det du skriver. Var veldig tålmodig men det gikk ut over selvtilliten min. Nyttet ikke snakke med han da ble han sur. Så det ble slutt, ja jeg var extremt tålmodig. Innser jeg burde gått lenge før. Det kom jo fram at han likte ikke " vanlig" sex så da ble det sånn. Tror i perioden vi var sammen ble det sex ca 6-7 ganger, han ville aldri........

Du bør jo prøve og snakke med han, hvis det ikke nytter bør du tenke deg om det er slik du vil ha det....



Anonymous poster hash: 50f6e...02f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner ikke på deg lenger, ser på deg som en søster.

Evnt homofil.

Anonymous poster hash: f549d...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...