Gå til innhold

Stort "pelspledd"... hvor ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ønsker meg veldig et stort "pelspledd" men alle jeg finner er så små i størrelsene. de jeg finner er på ca 130*180 +/- og jeg vil ha ett som er MINST 200 langt og 150 bredt.

noen som vet om ?

princess har noen som nesten er i rett størrelse men de er tynne og heslige i fargen. kid og hansen & dysvik har ikke og jeg har ikke sett noe på bohus, møbelringen eller skeidar.

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

anyone ?

Skrevet

Det er massevis av store "pelspledd" på Ebay.

Skrevet

Det er massevis av store "pelspledd" på Ebay.

har ikke sett noen som har lengde på pelsen, kun de som er i velourkvalitet. har du tips ?

Skrevet

Så pelspledd på Kid interiør på lørdag, men jeg la ikke merke til størrelsen.

Anonymous poster hash: a4dba...538
Skrevet

Kjøp deg heller et rørospledd på 135x220 cm. Mye bedre og myyye varmere enn syntetiske "pels"pledd som koster en formue.

Anonymous poster hash: 4f05e...8c8

Skrevet (endret)

Så pelspledd på Kid interiør på lørdag, men jeg la ikke merke til størrelsen.

Anonymous poster hash: a4dba...538

de er som de jeg beskrev i hovedinnlegget dessverre

Kjøp deg heller et rørospledd på 135x220 cm. Mye bedre og myyye varmere enn syntetiske "pels"pledd som koster en formue.

Anonymous poster hash: 4f05e...8c8

liker ikke de pleddene, har ett allerede og det gir ikke den samme varme og "koseeffekten" for meg.

Endret av minienthe
Skrevet

Proev den tyske ebay siden. Et ganske enkelt soek ga over 1000 hits.

Her kan du ogsaa krysse av paa hvilken stoerrelse du vil ha.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=felldecke+echt&_osacat=20444&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR10.TRC0.A0.Xfelldecke+&_nkw=felldecke+&_sacat=20444&_from=R40

Anonymous poster hash: 05781...7ab

de to som kom opp i ønsket størrelse var i ekte kaninskinn og det er ikke aktuelt :(

Skrevet

da tror jeg du ma ha trykket feil, for naar jeg krysser av paa 150 + 200 saa faar jeg opp 116 stykker. Og ingen kaniner.....

Skrevet

da tror jeg du ma ha trykket feil, for naar jeg krysser av paa 150 + 200 saa faar jeg opp 116 stykker. Og ingen kaniner.....

ja så det nå. i den gruppa var det tre som jeg ser på som reelle pelspledd og ikke det velourherket jeg nevner over men ingen sto oppført med shipping til norge. har sendt mail til selgerne så får vi se.

• 3 måneder senere...
Skrevet

hvordan var kvaliteten på det du mottok ? var shippingen ok ?

Bra kvalitet. Ikke noe problem med shipping. Det kom med UPS hvis jeg ikke husker feil

Skrevet

Bra kvalitet. Ikke noe problem med shipping. Det kom med UPS hvis jeg ikke husker feil

husker du hva du betalte i shipping ? finner ikke noe spesifikt på siden deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...