Gjest ghej75 Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg har fått litt dilla på supper i det siste, hver gang jeg spiser det kommer jeg på at jeg hadde glemt hvor godt det var. I det jeg spiste tomatsuppe her om dagen tenkte jeg "hmm, hvorfor finnes det ikke paprikasuppe"? Naiv som jeg var. For det gjør det jo. Så i dag har vi laget denne paprikasuppen og den var såååå god. Mild og rund smak, kjempegod med fersk koriander på. Temmelig kjapp å lage. Ville bare gi dette tipset, slik at flere kanskje får øynene opp for tomatsuppens ukjente fetter eller snåle onkel (eller hva det blir) .
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Tusen takk for oppskrift, denne skal garantert prøves! Anonymous poster hash: 486ad...765
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Den hadde jeg tenkt å prøve i dag, men orker ikke gå i butikken, så får prøve en annen dag. Takk for tips. Anonymous poster hash: d2fa0...225
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 Ville bare gi dette tipset, slik at flere kanskje får øynene opp for tomatsuppens ukjente fetter eller snåle onkel (eller hva det blir) . En veldig megamild chilisuppe. Anonymous poster hash: ed166...376
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå