AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #21 Skrevet 30. november 2013 Si at du bor i bergen!:D Anonymous poster hash: ea76c...9b5
Lady Skrevet 30. november 2013 #22 Skrevet 30. november 2013 (endret) Først og fremst: Gratulerer så mye med dagen!! :blåse: Utrolig hyggelig å se at du har fått så mange gratulasjoner her inne. Jeg vil benytte annledningen til å si at det finnes så ufattelig mange hyggelige og gode mennesker i verden! Bare se på alle kommentarene, og gratulasjonene du har fått her inne:) Det er veldig sårt å lese det du skriver, men husk at du er veldig ung. Du har så mange muligheter. Jeg håper du får en fin bursdag, og at det blir bedre. Bursdagsklem fra meg Endret 30. november 2013 av Lady
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #23 Skrevet 30. november 2013 Tusen takk for gratulasjoner og støtte! Det varmer hjertet mitt så mye! Ser noen lurer på hvor jeg bor, nå vil jeg ikke si navnet på byen jeg bor i da den er veldig liten og folk kan lett kjenne meg igjen. Det er ikke så langt i fra Haugesund egentlig. Jeg skal snakke med min mor om det som dere fåreslo, har gjort det før, tror egentlig at det er et litt sårt tema for henne. Hun har en tendens til å bli litt irritert når vi snakker om det, så jeg orker ikke akkurat nå, for da kan jeg fort bli skikkelig lei meg. TSAnonymous poster hash: ec9f2...d43
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #24 Skrevet 30. november 2013 Ååå.. Får vondt av å lese dette! Kjenner meg også litt igjen. Får håpe det går bedre nå etter du er ferdig med skolen. Støtter tipset om folkehøyskole. Sender mange varme klemmer! GRATULERER MED DAGEN! Anonymous poster hash: 97bee...417
magicpie Skrevet 30. november 2013 #25 Skrevet 30. november 2013 (endret) Gratulerer med dagen! <3 Jeg var også utrolig ensom en periode på videregående, så jeg vet nesten hvordan du har det. Jeg bodde på et veldig lite sted også. Jeg byttet klasse etter hvert og fikk noen flere venner og fikk det litt bedre ihvertfall, selv om jeg fortsatt følte meg litt ensom. Men nå i høst flyttet jeg til Trondheim for å studere, og jeg har aldri hatt det så bra før! Det var så deilig å få en helt ny start, uten at noen kjente meg og min fortid fra før. Jeg har fått mange venner og et stort nettverk her nå. Så jeg vil råde deg til å flytte til neste år, og gjerne til et litt større sted! Og selv om det kan være vanskelig, må man tørre å snakke med nye folk og være med på nye ting, og gi av seg selv. Masse lykke til! Det vil nok gå bedre etter hvert Og forresten, vgs er noe dritt. For de populære folkene er det greit, men for de mindre populære er det dritkjipt.. Men bare tenk på at du snart er ferdig! Endret 30. november 2013 av magicpie
Gjest JakeGreen Skrevet 30. november 2013 #26 Skrevet 30. november 2013 Kanskje du kan lage en post under personlige meldinger eller hva nå kategorien heter og se om det er noen i byen du bor i som kan tenke seg nye venner? Så vidt jeg vet, er det mennesker her som har møttes og blitt venner gjennom forumet?
Gjest Raindrops Skrevet 30. november 2013 #27 Skrevet 30. november 2013 Gratulerer så mye med dagen TS! Det er kanskje en mager trøst nå, men alt kan forandre seg når du kommer deg vekk fra vgs. Jeg var akkurat som deg på den alderen (bortsett fra utseende kanskje:p), og en ny skole og ny by snudde livet mitt på hodet. Hold ut, for det kommer bedre tider 1
Brooke Penelope Skrevet 1. desember 2013 #28 Skrevet 1. desember 2013 Gratulerer så mye med dagen!! Veldig trist å lese dette! Men jeg signerer de over meg som sier at det forhåpentligvis blir bedre om du flytter til en større by. I studietiden er det så mye å være med på, og da er det lett å få venner Høyskole og folkehøyskole har jeg hørt at har helt fantastisk miljø og mange jeg kjenner har fått gode venner der. Snakk med moren din, eller øvrig familie. Ikke lenge igjen på vgs nå!
Gjest Alekz Skrevet 1. desember 2013 #29 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Gratulerer så mye med dagen din! Jeg vet akkuratt hvordan du har det! Jeg var like ensom på min 18årsdag. Ingen av "vennene" mine "kunne" komme på besøk for å feire.. Ikke fikk jeg en eneste gave fra de heller. Jeg har også en haug med falske rykter om meg som går rundt om blandt folk.. Nå fylte jeg 19 år for to ukers tid siden og jeg hadde 2 venner på besøk for å feire. Det er de eneste vennene jeg har + en til, men han kunne ikke komme. Ingen/Få venner er bedre en 10 falske venner. Igjen, Gratulerer med dagen, kjære deg! Håper du får en fin dag. Klem fra meg Endret 3. desember 2013 av Alekz
Nymia Skrevet 3. desember 2013 #30 Skrevet 3. desember 2013 For noen forbannede drittkjerringer av noen "venner". Det er så sykt stygt å gjøre sånne ting, men som de andre har sagt her så blir det faktisk mye bedre når man blir ferdig på skolen og kanskje flytter litt på seg. Når man blir behandlet sånn (spesiellt over lengere tid) er det ikke rart man får en knekk i selvtilitten og kanskje tror at man ikke klarer å flytte. Men tro meg, det er det beste du kan gjøre. Du er mye sterkere enn du tror og et mye bedre menneske enn de folkene som snakker og oppfører seg så dårlig mot deg. Vær glad du er kvitt de. Du slipper nå å bruke noe energi på folk som ikke fortjener det. Jeg vet av erfaring hvordan du har det akkurat nå og hvor ensomt det føles å ikke ha noen og snakke med. Veldig synd at du ikke egentlig kan snakke med moren din om dette fordi hun aggerer på den måten hun gjør. Ingen skal ligge og gråte på bursdagen sin og hadde du vært her, så skulle du fått ballonger og masse kake Mulig at dette er teit å skrive, men hvis du trenger noen å snakke med så kan du bare sende meg en pm. Gratulerer så mye med dagen som var!!! Hurra for deg Og beklager den lange posten...
Vanillalilla Skrevet 25. desember 2013 #31 Skrevet 25. desember 2013 Hvordan gikk/går det? Jeg kommer også fra en liten by/bygd på Vestlandet. Og jeg vet hvordan det kan være med falske rykter og drittkjerringer som sprer de! Håper det snart blir bedre! Jeg fikk nesten et nytt liv etter jeg reiste på Folkehøgskole! Anbefales på det sterkeste!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #32 Skrevet 27. desember 2013 Vet det er lenge siden nå, men tusen takk for støtten av alle dere snille mennesker, det varmet hjertet mitt så masse! Hvordan gikk/går det? Jeg kommer også fra en liten by/bygd på Vestlandet. Og jeg vet hvordan det kan være med falske rykter og drittkjerringer som sprer de! Håper det snart blir bedre! Jeg fikk nesten et nytt liv etter jeg reiste på Folkehøgskole! Anbefales på det sterkeste! Bursdagen ble helt grei, men jeg ble hjemme hele dagen, følte meg litt tom, men det hjalp å gråte litt! Jeg er fremdeles ensom da, men det er jo noe jeg har lært meg å leve med! Jeg har planer om å gå på folkehøyskole til neste år, virker som om mangen av dere har en god erfaring med det! TS Anonymous poster hash: ec9f2...d43 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #33 Skrevet 28. desember 2013 Tusen takk for gratulasjoner og støtte! Det varmer hjertet mitt så mye! Ser noen lurer på hvor jeg bor, nå vil jeg ikke si navnet på byen jeg bor i da den er veldig liten og folk kan lett kjenne meg igjen. Det er ikke så langt i fra Haugesund egentlig. Jeg skal snakke med min mor om det som dere fåreslo, har gjort det før, tror egentlig at det er et litt sårt tema for henne. Hun har en tendens til å bli litt irritert når vi snakker om det, så jeg orker ikke akkurat nå, for da kan jeg fort bli skikkelig lei meg. TSAnonymous poster hash: ec9f2...d43 Jeg er et år eldre enn deg, og bor heller ikke langt unna Haugesund. Kanskje mulig vi er fra samme sted? Bare si fra om du vil ha noen å prate eller være sammen med, er i litt av den samme situasjonen som deg! Og gratulerer så mye med dagen din i dag! Håper du får en utrolig fin dag!! Anonymous poster hash: 05253...514
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #34 Skrevet 28. desember 2013 Føler at jeg blir litt forbannet at noen kan bare ditche en bursdag for ei venninne helt uten videre. Synes synd på deg. Jeg er ikke så sikker på at dette er venninner, men kanskje det nærmeste hun har vært å ha venninner på veldig lenge. Anonymous poster hash: 29cf8...649
Inwe Skrevet 28. desember 2013 #35 Skrevet 28. desember 2013 Blir 18år da.. Kommer nok til å flytte vekk som dere fåreslo, er bare så redd for at jeg er for beskjeden.. takk for tipset om folkehøyskole forresten, kommer nok til å vurdere det faktisk TSAnonymous poster hash: ec9f2...d43 Ser at tråden er over en mnd gammel, men svarer fordet. Jeg ble mobbet i 10 år og var (er litt enda) beskjeden og sjenert da jeg var yngre. Allikevel er året på folkehøyskole det beste jeg noen gang har hatt. Du får venner for livet (over hele landet) og du kan bare glemme å sitte alene på rommet. Har ikke de andre sett deg på en stund kommer de å banker på anbefales på det sterkeste. Jeg gikk på arbeiderbevegelsens folkehøyskole, Ringsaker der har du alenerom med eget bad om du trenger litt privatliv. Dessuten er turene der fantastiske, og er dine foreldre medlem av LO får du ekstra stipend
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå