Gå til innhold

Studiene gjør meg syk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger litt hjelp, da jeg føler jeg ikke har noen og snakke med dette om. For et halvt år siden flyttet jeg til et annet land for og studere (jeg er 21 år). Jeg var kjempe glad når jeg ble tilbudt skoleplass da dette er et av europas beste universiteter. Jeg takket ja på flekken uten og tenke noe videre over det, og foreldrene mine kunne ikke vært stoltere av meg.

Jeg kom ned hit to uker før skolestart for og utforske byen litt. Jeg gikk bare rundt og smilte for jeg var så lykkelig. Men det varte ikke så lenge. Nå mistrives jeg så mye her nede at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke fått meg noen venner, jeg strøk på eksamen. Det er så utrolig mye press at jeg bare klarer ikke fungere. Jeg klarer ikke gå på trening, noe som jeg ELSKET før, jeg klarer så vidt komme meg ut av døra for og handle matvarer. Jeg har blitt helt innesluttet. tidligere var jeg super sosial og har aldri hatt problemer med og få meg venner. Og jeg har også studert tidligere og alltid fått topp karakterer.

Jeg klarer ikke engang og sove. Jeg ligger våken til langt på natt og bare bekymrer meg over livet mitt. I starten gråt jeg mye, men nå føler jeg meg bare tom.

Jeg vet ikke om jeg skal slutte eller ikke. Jeg aner ikke hva som skjer med meg. Hva skal jeg gjøre ?

Anonymous poster hash: 121e0...7b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør slutte, komme deg hjem, og ta grep om livet ditt igjen. Drit i tapt ære. Du er sikkert redd for å skuffe foreldrene dine, men det er ditt liv. Hvis dette fortsetter særlig lenger kan det bli farlig.

Dette er ikke verdens undergang. Herregud...du er jo bare unge jenta på 21 år.. Altfor tidlig å bekymre seg over livet.

Anonymous poster hash: 6fcad...266
  • Liker 3
Skrevet

Vet du hva jeg syns? Det står respekt av å gi seg noen ganger.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...