Gå til innhold

Hjelp fra trangsynte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ser at noen andre her har spurt om hjelp fra trangsynte og jeg vil gjerne også få litt hjelp - jeg er nemlig litt usikker på ting for tiden. Jeg er ikke helt sikker på om jeg tror på ting som trangsynte i det hele tatt, men det hadde vært spennende å se om noen kan 'se' noe om meg eller min livssituasjon og hva jeg bør gjøre. Jeg hadde satt veldig pris på det om noen trangsynte eller noen som føler de er i stand til det kunne ta seg tiden til å svare meg :)



Anonymous poster hash: 0571a...5b2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror Human-Etisk Forbund kan hjelpe deg. Hvis jeg ikke tar feil, har de en egen krisetelefon du kan ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gresshoppesang

Jeg tror Human-Etisk Forbund kan hjelpe deg. Hvis jeg ikke tar feil, har de en egen krisetelefon du kan ringe.

Tror det er kristentelefon de har. Den man ringer når det er krise?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er kristentelefon de har. Den man ringer når det er krise?

Den man ringer når det er kristent, mener du? Ja. Makes sense.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den man ringer når det er kristent, mener du? Ja. Makes sense.

Nei!

Man ringer krisetelefonen hvis man er kristen, fordi å være kristen er krise i human-etikeres ikke-fordomsfulle øyne.

Man ringer kristentelefonen hvis det er krise og det ikke er noen løsning på den. For da er det nemlig greit å bekjempe krisen med kristne tanker om en gud som passer på deg. Litt trøst, liksom.

Anonymous poster hash: 1f0ff...f27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg men jeg er forsynt.



Anonymous poster hash: 6cfa6...1e6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

Man ringer krisetelefonen hvis man er kristen, fordi å være kristen er krise i human-etikeres ikke-fordomsfulle øyne.

Man ringer kristentelefonen hvis det er krise og det ikke er noen løsning på den. For da er det nemlig greit å bekjempe krisen med kristne tanker om en gud som passer på deg. Litt trøst, liksom.

Anonymous poster hash: 1f0ff...f27

Åh, sånn ja! Vel, det er åpenbart at jeg har mye å lære om HEF. Hvilken telefon skal jeg ringe for å få vite mer? Kristentelefonen eller krisetelefonen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg men jeg er forsynt.

Anonymous poster hash: 6cfa6...1e6

Fæen! :sur:

Anonymous poster hash: 0571a...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trangsynte er høyst reelt. Man kjenner dem ofte igjen på fordommene og en uvilje til å se ting fra nye vinkler. For å vite hva en trangsynt "ser" i deg må du nok fortelle litt mer om deg selv, ev poste et bilde. Du trenger ikke å gå i dybden, da trangsynte stor sett kun "ser" på overflaten hvordan du er og hva som venter deg i fremtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går forresten for tiden og bærer på mange bekymringer angående min fremtid. Noen langsynte som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite sannsynlig at du finner noen her inne som kan hjelpe deg. På gjensyn!



Anonymous poster hash: 3a196...f0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går forresten for tiden og bærer på mange bekymringer angående min fremtid. Noen langsynte som kan hjelpe?

Errr lngsynt klrrer ike a lesse d sum skries her.

Endret av Snoken-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i det minste noen med skylapper som kan gi meg noen råd da?



Anonymous poster hash: 0571a...5b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i det minste noen med skylapper som kan gi meg noen råd da? Anonymous poster hash: 0571a...5b2

Skyer punkterer ikke, og trenger ikke å lappes.

Anonymous poster hash: d6d2a...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...