AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Sukk, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Jeg er ensom, lei og savner å ha en kjæreste. Nettdating har aldri vært et alternativ, men det er like før jeg vurderer det likevel! Hvilken nettside bruker du, og hvilke nettsider er du fornøgd/misfornøgd med? Anonymous poster hash: 42432...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Jeg er kvinne 30+ fra Oslo og har brukt Sukker i noen år med hell. Har hatt to fine kjærester derfra. Grunnen til at det ble slutt har ingenting med at jeg møtte dem på Sukker å gjøre. Når det er sagt så har jeg vært veldig passiv lenge uten å møte noen jeg kunne tenke meg å ha et forhold til. Sistemann ventet jeg et helt år på. Det er langt mellom mennene jeg virkelig har lyst til å bli kjent med, men jeg tenker at det er greit å ha en konto der i tillegg til å treffe folk ute i den virkelige verden. Har også brukt Møteplassen litt, men der snakket jeg ikke med noen. Håpløst uoversiktlig sted. Jeg fikk sikkert ti ganger flere meldinger der enn på Sukker, men det hjelper jo ikke når de ikke passer til meg. Tror alder og bosted har litt å si for hvilken side som passer best. Anonymous poster hash: a1aaf...1b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå