AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Del Skrevet 30. november 2013 Saken: jeg fylte bensin på en ubemannet stasjon hvor man betaler med kort på forhånd. Fylte, satt pumpen på plass (som jeg jo trodde stoppet transaksjonen), men trykket ikkefor kvittering. Jeg kan nå se i min nettbank at jeg er trukket litt over 500kr mens jeg kun fylte for 200kr. Så spørsmålet er; kan nestemann har fortsatt å fyllepå mitt kort?Anonymous poster hash: d5b7d...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mutz Skrevet 30. november 2013 #2 Del Skrevet 30. november 2013 Om du ikke har forsikret deg om at pumpehodet er satt på plass og det ikke er mulig å fylle mer, så er det faktisk mulig ja. Jobbet en god stund på Esso, og opplevde en gang at pumpehodet ikke var satt ordentlig på plass og noen kom inn og sa de fylte nå noen andres kort. Ikke så mye man kan gjøre, for det er vel i grunn ditt eget ansvar når du fyller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Del Skrevet 30. november 2013 Om du ikke har forsikret deg om at pumpehodet er satt på plass og det ikke er mulig å fylle mer, så er det faktisk mulig ja. Jobbet en god stund på Esso, og opplevde en gang at pumpehodet ikke var satt ordentlig på plass og noen kom inn og sa de fylte nå noen andres kort. Ikke så mye man kan gjøre, for det er vel i grunn ditt eget ansvar når du fyller. Den stod ordentlig på plass. Det er jo ganske lett å høre at maskineriet slutter å kjøre. Etter hektisk googling har jeg dog funnet ut at det kan bli resevert et "sikkerhets beløp", så når beløpet blir faktisk trukket blir man trukket det man har fylt for. Satset på at det er det som er skjedd. Anonymous poster hash: d5b7d...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå