Gå til innhold

Store pupper - reduksjon. To do, or not to do.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leste artikkelen om Karoline som tok brystreduksjon på Kvinneguiden, og følte for å være den andre parten i denne historien. Jenta som ikke tok brystreduksjon.

Karoline har mange grunner for å ta reduksjon uten om helsemessige, og jeg kan si meg enig at alle var kjente tanker for meg. Jeg har tidligere hatt samme bryststørrelse som Karoline, og også større, men etter å ha tatt av meg en del er brystene også blitt litt mindre. Dog har jeg enda 75GG, så relativt små er de ikke blitt. Det som kanskje slo meg mest når jeg leste artikkelen var å bli betraktet som "hun med de store puppene". Det er kanskje det mest sårende med å ha store pupper, at det blir en del av navnet ditt.

Jeg har vært heldig og ikke hatt nevneverdige ryggplager, takket være mye fysisk aktivitet og en sterk kropp, men det vil jo ikke si at det ikke vil komme. Dog er det et evig slit å finne BH ´er og bikinier som passer og ikke ser ut som de er bestemor sine. Man ønsker jo å ta seg godt ut for sin utkårede. Men med tid og stunder har jeg funnet frem til flere nettbutikker som selger undertøy i god kvalitet. De koster definitivt mer enn de du får kjøpt på vanlige klesforretninger, men hva gjør man ikke får å ha det mest mulig behagelig med de store attributtene man har fått tildelt. Klær passer aldri "overalt", enten så er de trang over puppene, eller så er de løs over magen. Takk og pris for stretch, sier jeg bare.

Jeg har vurdert reduksjon flere ganger tidligere. Av de samme grunnene som Karoline. Men mitt endelige svar blir alltid nei. Jeg har fått disse brystene, som ikke passer til kroppen min, som gjør meg til stirreobjekt for mennesker jeg ikke kjenner og menn uten oppdragelse, som gjør at klær ikke passer og treningen blir tyngre. De veier masse, og er ikke spesielt flatterende, ja, rett og slett stygge er de, men jeg er av en eller annen grunn stolt av dem. For de er en del av meg. Jeg har ikke spesielt fin rumpe heller, flat og brei som den er. Men hvis jeg skulle hekte meg opp i alle ting som kunne vært bedre med kroppen min, så ville det ikke bare tære på min selvfølelse, det vil også være ulidelig slitsomt. Jeg har ingenting i mot de som velger å ta reduksjon. Jeg håper det er det rette valget for dem, og unner dem gleden med å få et enklere liv.

Brystene mine er store, vanskelig å ha med å gjøre, men de er meg. Jeg har aldri problem med å fylle ut en utringning, og jeg vil alltid ha kvinnelige former. Med mindre det blir en helsemessig utfordring for meg å ha dem, så kommer de til å henge der. Når de når meg ned på knærne skal jeg rulle dem opp, og bære dem med verdighet. For det er det beste for meg.

Anonymous poster hash: 679cf...6de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Så fint at du er fornøyd med de stygge puppene dine. (Det var dine ord altså!!)

:)

Men er du tynn? Om ikke er det jo en mulighet å slanke deg hvis det plager dg en eller annen gang i fremtiden, istedet for å operere. Litt mindre risikabelt.

Skrevet

Store pupper er ikke fint, faste pupper er fint. just sayin

Skrevet (endret)

Og vi lever i en verden hvor kvinner ikke trenger å definere seg selv ut ifra menns seksualitet, så kommentarer som dette er ikke relevant overhodet.

You go, TS!

Endret av Draug
  • Liker 3
Skrevet

Dødsbra! Synes det er utrolig fint at du ser på det som en del av deg selv og at du har godtatt det - det er det eneste som betyr noe. Stå på!

Skrevet

Menn som finner glede i å drite ut og såre andre mennesker på nett er ikke tiltrekkende i det hele tatt. Just sayin.

Anonymous poster hash: fd714...e94

• Liker 3
Skrevet

Ja, og det er din oppfatning, og ikke menneskeheten generelt. Erfaring tilsier nemlig motsatt. Just sayin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...